🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  5. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36743.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن MoShow؛ اسلایدشوهای بی نظیر بسازید

سازنده اپلیکیشن FXGuru بعد از این که افکت های جذاب هالیوودی را به موبایل هایمان آورد، حالا می خواهد چشمه دیگری از مهارت هایش را به نمایش بگذارد؛ البته این بار در ساخت اسلایدشو. MoShow ...

سازنده اپلیکیشن FXGuru بعد از این که افکت های جذاب هالیوودی را به موبایل هایمان آورد، حالا می خواهد چشمه دیگری از مهارت هایش را به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - نمایش بگذارد؛ البته این بار در ساخت اسلایدشو.

MoShow ساده ترین و کار راه اندازترین اپی است که می توانید برای ساخت اسلایدشو به سراغش بروید؛ هم محیط دلنشینی دارد و هم از نظر امکانات به قدری خوب و پرداخته شده که با نصب آن به هیچ اپ دیگری احتیاج نخواهید داشت.

این اپلیکیشن جزو اسلایدشو سازهایی است که بخش اعظم کارها را اتوماتیک انجام می دهند و از شما فقط ماده خام (که همان عکس باشد) را می خواهند. این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - یعنی اگر طرفدار ویرایش دستی هستید و دوست دارید که به تمام جزئیات مسلط باشید، MoShow گزینه خوبی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - برایتان نیست.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر پارس آباد استان اردبیل

اما در غیر این صورت، اگر نمی خواهید برای ساخت اسلایدشو بیشتر از ۵ دقیقه وقت بگذارید MoShow بهترین اپلیکیشن برای شماست. MoShow از همان سیستم اسلایدشو ساز Quik گو پرو پیروی می کند؛ یعنی کافیست عکس هایتان را به آن بدهید تا با اعمال افکت ها و موزیک های از پیش آماده شده یک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - اسلایدشوی جذاب موزیکال تحویل بگیرید.

خوشبختانه افکت های ویدیویی MoShow تنوع خوبی دارند تا بابت تناسب آن ها با سوژه خیال تان راحت باشد. چه بخواهید یک اسلایدشوی شاد و انرژی بخش بسازید و چه یک اسلایدشوی غمگین، همیشه افکتی در MoShow هست که بتواند نظرتان را جلب کند.

این که گفتیم «همیشه» به خاطر آن است که با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - هر آپدیت، افکت ها و استایل های بیشتری به آرشیو اپ اضافه می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - شوند که در صفحه خانه می توانید جدیدترین آن ها را مرور کنید. بعضی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - از افکت ها رایگان هستند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - و بعضی دیگر با ارتقاء به نسخه کامل آزاد می شوند، و در صورت خرید نسخه کامل می توانید واترمارک MoShow را هم از خروجی هایتان بردارید.

البته MoShow اپلیکیشن چندان بی عیب و نقصی هم نیست. یکی از ایراداتی که می توانیم به آن وارد کنیم، این است که امکانات ویرایش حرفه ای ندارد. البته اپلیکیشن در اصل برای این کار طراحی نشده، با این وجود در ارائه امکانات حداقلی هم می توانست عملکرد بهتری به نمایش بگذارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر پارس آباد استان اردبیل

با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - این که در MoShow می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - توانید ترتیب اسلایدها را مشخص کنید، رویشان متنی نوشته یا کادر عکس ها را برش بزنید ولی متأسفانه گزینه ای برای افزودن موزیک از حافظه در اختیار ندارید و انتخاب هایتان به موزیک های پیش فرض نه چندان جالب اپلیکیشن محدود هستند.

این که نمی توانید مدت زمان پخش هر اسلاید را تعیین کنید هم ممکن است برایتان موضوع ناامیدکننده ای باشد. اما خوشبختانه افکت های آماده MoShow طوری طراحی شده اند که خیلی نیاز به تنظیم و دستکاری ندارند و کم پیش می آید که از خروجی های اپ نارضی باشید.

همانطور که بالاتر هم گفتیم MoShow - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - جزو اسلایدشو میکرهای اتوماتیک به حساب می آید و طوری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر پارس آباد استان اردبیل - طراحی شده که همه افراد، حتی کسانی که سر رشته ای از ویرایش ویدیو ندارند هم بتوانند با چند اشاره ساده به اسلایدشوهای جذاب و چشم نواز برسند.

بنابراین اگر با این دید به سراغ MoShow بروید یقینا از کار با آن لذت خواهید برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر پارس آباد استان اردبیل

MoShow - Slideshow Movie Maker

سازنده: Picadelic قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 117.9 / 85.8 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone