🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  2. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  3. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  4. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  5. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36741.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

رندر‌های مفهومی تازه گلکسی C10 از نمایشگری بدون قاب و دوربینی دوگانه خبر می دهند

اخیرا رندرهای جدیدی از تلفن هوشمند گلکسی C10 به دست آمده که نشان می دهند این موبایل قرار است طرحی تازه و قابلیت های جدیدی نسبت به پیشینیان خود داشته باشد. البته این رندر‌های مفهومی توسط ...

اخیرا رندرهای جدیدی از تلفن هوشمند گلکسی C10 به دست آمده که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - نشان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - می دهند این موبایل قرار است طرحی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - تازه و قابلیت های جدیدی نسبت به پیشینیان خود داشته باشد.

البته این رندر‌های مفهومی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - توسط یک یوتوبر منتشر شده اند و نمی توان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - گفت که قابل اطمینان هستند یا خیر، لذا نمی‌توان انتظار زیادی از یک رندر مفهومی داشت. بر اساس این تصاویر میان‌رده‌ی پریمیوم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - سامسونگ از نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و حاشیه های بسیار باریک بهره خواهد برد.تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان

حاشیه های کناری گلکسی C10 به قدری باریک هستند که تقریباً دیده نمی شوند، با این حال، حاشیه پایینی آن به اندازه‌ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - کافی بزرگ است تا کلید فیزیکی هوم به همراه یک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - حسگر اثر انگشت را در خود جای دهد.

براساس رندر‌های مفهومی موجود، به نظر می‌رسد که موبایل یاد شده قرار است تماماً از فلز طراحی و تهیه شود. همچنین در بدنه‌ی پشتی این مدل که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - قرار است در سه رنگ مشکی، طوسی و آبی عرضه گردد، یک دوربین دوگانه‌ای به صورت عمودی قرار گرفته که از فلش دوگانه بهره می‌برد. ضمن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - اینکه کلید تنظیم صدا در سمت چپ این گجت تعبیه شده، در حالی که سمت راست بدنه محل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - قرار گیری کلید پاور است.تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان

بر اساس - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - گزارش بنچمارک چینی آنتوتو، تلفن هوشمند گلکسی C10 قرار است نمایشگری ۶ اینچی با وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی (فرمت Full HD) داشته باشد و از بهترین چیست کوالکام بکار رفته در میان‌رده‌های پریمیوم یعنی چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ با پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای بهره ببرد.تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجانبر اساس شایعات، حافظه‌ی داخلی این مدل ۶۴ الی ۱۲۸ گیگابایت به همراه ۴ الی ۶ گیگابایت رم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - خواهد بود و از یک باتری بزرگ با ظرفیت چهار هزار میلی آمپر ساعت برخوردار است که قابلیت تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 4.0 در آن وجود داد. این میان‌رده‌ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان - پرمیم قرار است تا خردادماه سال آینده توسط شرکت کره‌ای یاد شده به بازار عرضه شود.

- تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تاکستان استان زنجان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone