🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  4. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36751.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

بنچمارک منتسب به گلکسی اس 9 سامسونگ خبر از برتری اگزینوس به اسنپدراگون می دهد

در روزهای اخیر خبرهای بسیاری از اطلاعات موبایل های سری گلکسی اس 9 سامسونگ منتشر می شود، امروز احتمال وجود اسپیکرهای دوگانه و اموجی های سه بعدی متحرک مطرح شده و اخیراً بنچمارکی منتسب به ...

در روزهای اخیر خبرهای بسیاری از اطلاعات موبایل های سری گلکسی اس 9 سامسونگ منتشر می شود، امروز احتمال وجود اسپیکرهای دوگانه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - و اموجی های سه بعدی متحرک مطرح شده و اخیراً بنچمارکی منتسب به نسخه بهره مند از چیپست اگزینوس 9810 این دو موبایل در پایگاه داده گیکبنچ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - منتشر شده که خبر از برتری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - این چیپست نسبت به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - اسنپدراگون 845 می دهد.

یادآوری می کنیم که پیش از این بنچمارکی منتسب به گلکسی اس 9 بهره مند از اسنپدراگون 845 منتشر شده بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان

همان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - طور که در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - بنچمارک جدید دیده می شود، امتیاز تک هسته ای پردازنده اگزینوس 9810 با مقدار 3648 به میزان قابل توجهی نسبت به عدد 2378 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - که در نمونه بهره مند از اسنپدراگون 845 ارائه شده بود، برتری دارد. در زمینه تست چند هسته ای نیز شرایط به نفع اگزینوس است. در این آزمایش امتیاز 8894 ثبت شده که باز هم برتری قابل ملاحظه ای نسبت به امتیاز 8132 اسنپدراگون 845 دارد.

انتظار می رود طبق روال معمول سامسونگ، در ایران - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - نسخه بهره مند از چیپست - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - اگزینوس به طور رسمی عرضه شود. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - به ادعای سایت phonearena این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - نسخه احتمالاً از شارژدهی باتری بهتری برخوردار خواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان
مقایسه ای بین امتیاز بنچمارک های گیکبنچ چیپست های A10 و A11 اپل در کنار اگزینوس 9810 و 8895 به همراه اسنپدراگون 835 و 845. در صورت صحت بنچمارک اخیر، اگزینوس 9810 در تست تک هسته ای حتی از چیپست A10 اپل نیز برتر خواهد بود.

البته در نهایت نباید فراموش کرد که پیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - این بارها اطلاعات غلطی در مورد بنچمارک های منتسب به تلفن های هوشمند در پایگاه داده گیکبنچ منتشر شده است.

سامسوگ رسماً اعلام کرده موبایل های گلکسی اس 9 و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - گلکسی اس 9 پلاس را در 6 اسفند ماه سال جاری، معرفی خواهد کرد. این زمان دقیقاً یک روز قبل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - از آغاز رسمی کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا خواهد بود.

پیشنهاد می کنیم نتایج اولین بنچمارک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - های چیپست اسنپدراگون 845 را نیز در دیجیاتو مطالعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone