🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر اطمینان پکیج چیست؟
    پاسخ: وظیفه آن این است که در صورت رسیدن فشار پکیج به ۳ بار، دهانه شیر اطمینان باز شده و آب را به بیرون میپاچد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از پکیج چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که پکیج در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه پکیج من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چرا پکیج من ارور می دهد؟
    پاسخ: خرابی در قطعات مختلف یا خرابی خود برد ممکن است باعث ارور دستگاه شود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن پکیج فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15904.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

هواوی P50 با چیپست 5 نانومتری کرین 9000 معرفی می‌شود

هواوی پرچمداران سری میت 40 را معرفی کرد و حالا نوبت به گوشی‌های سری P رسیده است. با وجود تحریم‌های ایالت متحده، غول فناوری چینی درتلاش است تا سری P50 را نیمه اول سال 2021 ...

هواوی پرچمداران سری میت 40 را معرفی کرد و حالا نوبت به گوشی‌های سری P رسیده است. با وجود تحریم‌های ایالت متحده، غول فناوری چینی درتلاش است تا سری P50 را نیمه اول سال 2021 رونمایی کند.

این بدان معنی است - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کردستان استان کردستان - که گوشی‌های هوشمند این خانواده، طبق برنامه زمانی همیشگی هواوی در ماه‌های فروردین-اردیبهشت - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کردستان استان کردستان - یا در بازه‌ زمانی نزدیک - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کردستان استان کردستان - به آن معرفی خواهند شد.

براساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی «Elec» برمبنای مستندات مطرح شده از سوی منابع - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کردستان استان کردستان - آگاه، «سامسونگ دیسپلی» و «ال‌جی دیسپلی» آمادگی لازم برای تامین نمایشگرهای اولد گوشی‌های - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کردستان استان کردستان - هوشمند جدید را دارند.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر کردستان استان کردستان

اواخر مهرماه، سامسونگ دیسپلی مجوز همکاری تجاری با - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کردستان استان کردستان - هواوی را دریافت کرد. به نظر می‌رسد ال‌جی دیسپلی نیز همین مسیر را طی کرده و مجوز لازم برای همکاری با غول فناوری چینی را دارد.

گوشی‌های هوشمند سری هواوی P50 احتمالا با بهره‌مندی از چیپست‌های جدید کرین 9000 «های سیلیکون» به بازار - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کردستان استان کردستان - عرضه خواهند شد. معمولا، جدیدترین تراشه‌های کرین با سری میت معرفی می‌شوند و چند ماه بعد روی گوشی‌های سری P مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خردادماه امسال - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کردستان استان کردستان - گفته شد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کردستان استان کردستان - هواوی به اندازه نیاز ۲ سال چیپ و قطعات - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کردستان استان کردستان - ضروری ذخیره کرده است. در همان مقطع زمانی که صحبت از - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کردستان استان کردستان - تحریم TSMC - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کردستان استان کردستان - مطرح بود، هواوی چندین میلیون تراشه کرین انبار کرد. از یک طرف پرچمداران جدید آنر از تراشه کرین استفاده نمی‌کنند و از طرف دیگر هواوی امیدوار است TSMC‌ نیز بتواند مجوز تامین قطعات را بگیرد و مجددا بتواند تامین تراشه این شرکت را برعهده بگیرد.

کوالکام و مدیاتک نیز در این میان هر دو متقاضی دریافت مجوز همکاری تجاری با هواوی شده‌ند، بنابراین هواوی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کردستان استان کردستان - در خطر ناتوانی در تامین چیپست مورد نیاز گوشی‌های هوشمند نخواهد بود؛ اما بی‌شک ترجیح می‌دهد از تراشه‌های سیلیکون کرین اختصاصی خودش استفاده کند.

در - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کردستان استان کردستان - سال 2019، هواوی موفق به عرضه 44 میلیون دستگاه گوشی هوشمند از سری پرچمداران میت و P شد. این آمار، به گزارش عرضه 45 میلیون دستگاه پرچمدار سامسونگ سری‌های نوت و S بسیار نزدیک است.

باتوجه به مشکلاتی که در سال - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کردستان استان کردستان - جاری برای هواوی پیش - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کردستان استان کردستان - آمد، احتمالا - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کردستان استان کردستان - سامسونگ بتواند فاصله بیشتری از آمار عرض غول فناوری چینی بگیرد. البته - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کردستان استان کردستان - اگر هواوی واقعا خطوط تولید خود را احیا کند، - تعمیرات پکیج آریستون در شهر کردستان استان کردستان - ممکن است مجددا بتواند در سال 2021 نیز جایگاه قبلی خود را حفظ کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone