🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار پکیج چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر تا 30 الی 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین پکیج با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: چرا پکیج من جوش می آورد؟
    پاسخ: جوش آمدن پکیج دیواری زمانی اتفاق می افتد که آب خیلی سریع گرم می شود و به نقطه جوش می رسد و باعث ایجاد مانع و به دام افتادن هوا می شود.
  3. سوال: پرشر سوئیچ هوا در پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی مانند ترموستات حد است که در صورت نیاز جلو جرقه زدن و کارکرد فن را می گیرد.
  4. سوال: علت سوختن برد پکیج چیست؟
    پاسخ: برد قطعه بسیار مهم در پکیج است و وظیفه کنترل ورودی و خروجی ها را دارد کوچترین خرابی در قطعات برد باعث سوختن و کار نکردن آن می شود.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد مبدل حرارتی در پکیج چیست؟
    پاسخ: مبدل حرارتی از چندین ردیف لوله مسی تشکیل شده است که به صورت افقی در بالای مشعل قرار گرفته و آب از آن عبور می کند و گرمای تولید شده را جذب می نماید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15902.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک قابلیت «درایو» را با هدف جمع‌آوری کمک برای نیازمندان راه‌اندازی کرد

فیسبوک امروز ویژگی جدیدی به نام «درایو» را برای کاربران در ایالات متحده آمریکا راه‌اندازی کرده که توسط آن می‌توانند برای افراد نیازمند غذا، لباس و سایر ملزومات جمع‌آوری کنند. این قابلیت از طریق هاب ...

فیسبوک امروز ویژگی جدیدی به نام «درایو» را برای کاربران در ایالات متحده آمریکا راه‌اندازی کرده که توسط آن می‌توانند برای افراد نیازمند غذا، لباس و سایر ملزومات جمع‌آوری کنند.

این قابلیت از طریق هاب «Community Help» - تعمیرات پکیج بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فیسبوک در اختیار افراد قرار می‌گیرد. این شبکه اجتماعی در این هاب روی درخواست‌ها و - تعمیرات پکیج بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پیشنهادات برای کمک در یک جامعه محلی تمرکز کرده و در سال ۲۰۱۷ معرفی شد.

توسط این مرکز کاربران می‌توانند در هنگام وقوع بحران‌های مختلف مانند فجایع طبیعی منابع در اختیار دیگران - تعمیرات پکیج بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - قرار دهند. این ویژگی در سال جاری میلادی به علت شیوع گسترده ویروس کرونا، بیشتر مورد استفاده قرار گرفت. حتی نسخه‌ای از این مرکز در - تعمیرات پکیج بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سطح جهانی برای کمک به افرادی که با بحران ناشی از کووید-۱۹ دست و پنجه نرم می‌کنند نیز از راه رسید.

اکنون ویروس کرونا باعث ایجاد یک بحران اقتصادی در ایالات متحده آمریکا شده و میلیون‌ها نفر در این کشور شغل خود را از دست داده‌اند. عدم امنیت غذایی و همچنین مشکلات در پرداخت قبوض شامل اجاره و همچنین اقساط وام‌ها زندگی میلیون‌ها نفر را تحت تاثیر قرار داده است.

تعمیرات پکیج بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

فیسبوک با قابلیت درایو به کاربران اجازه می‌دهد که برای افراد - تعمیرات پکیج بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نیازمند وسایل مختلف جمع‌آوری کنند. برای مثال قابلیت «Canned Food Drive» برای پناهگاه‌های محلی غذا جمع‌آوری می‌کند یا «Clothing Drive» که با جمع‌آوری لباس به دیگران کمک می‌کند.

کاربران برای ایجاد یک درایو، عبارت Community Hub را باید در نوار جستجوی فیسبوک تایپ کنند. با این کار یک شورتکات در اختیارشان قرار می‌گیرد که با کلیک روی آن، به این مرکز هدایت می‌شوند.

در این بخش باید روی گزینه «درخواست یا ارائه کمک» کلیک کنند و - تعمیرات پکیج بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در پایین صفحه گزینه ایجاد - تعمیرات پکیج بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - درایو ظاهر می‌شود. افراد می‌توانند یک فرم در این بخش - تعمیرات پکیج بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پر کنند و یک هدف برای تعداد اقلام تنظیم کنند. پس - تعمیرات پکیج بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - از این کار، این درایو همانند یک پست عادی درون نیوز فید و تایم‌لاین - تعمیرات پکیج بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کاربر قرار می‌گیرد و البته در Community Help نیز ظاهر می‌شود.

این قابلیت از امروز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، با این حال این شبکه اجتماعی اعلام کرده که برای دسترسی به آن باید چندین هفته منتظر بمانید. فیسبوک تمام درخواست‌ها را بررسی می‌کند تا قوانین و سیاست‌های آن را زیرپا نگذارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone