🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات حد پکیج چیست؟
    پاسخ: ترموستات حد یا کلید حرارتی یک قطعه ایمنی در پکیج می‌باشد.
  2. سوال: علت گرم نشدن آب در پکیج چیست؟
    پاسخ: نبود آب گرم یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در این سیستم‌ها ایجاد می‌شود. اولین چیزی که باید چک کنید منابعی است که آب، گاز و برق را به پکیج می‌رسانند.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه از به اندازه بودن آب داخل پکیج مطمن می شود.
  4. سوال: علت خرابی شیر برقی پکیج چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی شیر سه راهی میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن شیر و گذاشتن بار زیاد در پکیج میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی پکیج هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: پکیج در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15901.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوگل احتمالا شبکه اجتماعی هندی ShareChat را با پرداخت یک میلیارد دلار می‌خرد

گوگل ظاهرا در حال مذاکرات اولیه برای خرید «ShareChat» با بیش از ۸۰ میلیون کاربر است. این شبکه اجتماعی هندی که توییتر یکی از حامیان اولیه آن بود، ارزشی نزدیک به ۱.۰۳ میلیارد دلار دارد. ...

گوگل ظاهرا در حال مذاکرات - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اولیه برای خرید «ShareChat» با بیش از ۸۰ میلیون کاربر است. این شبکه اجتماعی هندی که توییتر یکی از حامیان اولیه آن - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بود، ارزشی نزدیک به ۱.۰۳ میلیارد دلار دارد.

گوگل پس از امضای یک برگه شرایط یا پیشنهاد غیر الزام‌آور با ShareChat، در حال آمادگی برای - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مذاکرات بیشتر - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - است. بر اساس گفته منابع، بانکداران برای نظارت روی مذاکرات نیز انتخاب شده‌اند.

یکی از منابع اعلام کرده:

«موسسان ShareChat شاید پس از قرارداد، همچنان سهم کوچکی در این پلتفرم شبکه اجتماعی داشته باشند.»

در صورتی که مذاکرات به نتیجه برسند، تمام سرمایه‌گذاران کنونی که در این استارتاپ ۵ ساله حضور دارند، از آن خارج خواهند شد. در ماه سپتامبر این شبکه اجتماعی توانست ۴۰ میلیون دلار سرمایه جدید جذب کند تا کل مبلغ سرمایه‌گذاری‌ها به ۲۶۴ میلیون دلار افزایش - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پیدا کند. آخرین بار این استارتاپ هندی ۶۵۰ میلیون دلار ارزش‌گذاری شده بود.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کبودرآهنگ استان همدان

یکی از منابع گفته:

«در صورتی که این کمپانی بخواهد فعالیت‌های خود را - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در سطح جهان افزایش دهد و در کشورهای خاورمیانه حضور داشته باشد، به بودجه بیشتری نیاز دارد. با توجه به این موضوع، اکنون زمان مناسبی برای فروش این استارتاپ است چرا - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که با یک تجارت پرخرج روبه‌رو هستیم. سرمایه زیادی برای دریافت مجوزهای موسیقی، اینفلوئنسرها و موارد دیگر نیاز است. علاوه بر این، ShareChat در یک بازار بسیار رقابتی با تعداد بالای بازیکنان حضور دارد.»

ShareChat درباره این گزارش اظهارنظری نکرده و گوگل نیز اعلام کرده درباره شایعات یا گمانه‌زنی‌ها صحبت نمی‌کند. چندین ماه پیش - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - گوگل از سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری در هند خبر داد. این کمپانی با پرداخت ۴.۵ میلیارد دلار، ۷.۷۳ درصد سهام - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - «Reliance Jio Platforms» را تصاحب کرد. اخیرا این قرار مورد تایید مقامات هند قرار گرفته است.

در صورتی که گوگل بتواند ShareChat را تصاحب کند، علاوه بر حضور گسترده‌تر - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در بازار هند، با دیگر شبکه‌های اجتماعی رقابت خواهد کرد. این غول جستجوی اینترنتی در گذشته اعلام کرده بود که از طریق چندین همکاری و - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سرمایه‌گذاری طی ۵ تا ۷ - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سال آینده موقعیت خود را در بازار هند بهبود می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone