🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا پکیج من آب را گرم نمی کند؟
    پاسخ: همچنین خرابی در قسمت های مختلف از جمله مشعل، فندک، مبدل حرارتی، برد و... می تواندباعث این ایراد شود.
  2. سوال: زمان سرویس کلی پکیج هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: پکیج در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: پمپ سیرکولاتور یا سیرکولاسیون چیست؟
    پاسخ: اصلی ترین قطعه پکیج است که باید همیشه از سلامت آن مطمن باشید.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب گرم را باز میکنیم، اگر پکیج دو مبدل باشد پمپ وظیفه دارد آب را بین مبدل اصلی و مبدل ثانویه به گردش درآورد.
  5. سوال: چرا آب مصرفی گرم است ولی رادیاتور ها گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است پکیج بخوبی کار کند اما هوای محبوس شده در رادیاتورها مانع گرم شدن آن ها می شود. راه حل این مشکل هواگیری از رادیاتورها برای خروج هوای محبوس از سیستم است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19494.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ابداع روشی برای تشخیص دقیق ابتلا به دیابت با دوربین موبایل

گروهی از محققان دانشگاه کالیفرنیا روشی امیدوارکننده برای تشخیص دو نوع از دیابت از طریق دوربین موبایل‌های هوشمند امروزی طراحی کرده‌اند. این گروه خلاق ترفندی ارائه داده‌اند که به هیچ ابزار سخت افزاری به جز ...

گروهی از محققان دانشگاه کالیفرنیا روشی امیدوارکننده برای تشخیص دو نوع از دیابت از طریق دوربین موبایل‌های هوشمند امروزی طراحی کرده‌اند. این گروه خلاق ترفندی ارائه داده‌اند که به هیچ ابزار سخت افزاری به - تعمیرات پکیج بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - جز یک دوربین تلفن هوشمند فعال نیاز نیست و می‌تواند حتی تا هشتاد - تعمیرات پکیج بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - درصد در تشخیص صحیح - تعمیرات پکیج بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بیماری دقت داشته باشد.

انواع دیابت می‌توانند برای مدت خیلی زیادی بدون علامت باشند و به همین دلیل به سختی از ظاهر افراد قابل تشخیص - تعمیرات پکیج بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - هستند. در همین - تعمیرات پکیج بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - راستا «رابرت اورام» محقق ارشد این موضوع می‌گوید: «تا امروز هیچ ابزار غیرتهاجمی و در دسترسی وجود ندارد که بتواند دیابت را به سادگی تشخیص دهد، و به همین دلیل ما انگیزه لازم را برای توسعه این الگوریتم به دست آوردیم».

این سیستم مبتنی بر تغییر حجم‌سنجی نوری (PPG) طراحی شده؛ ترفندی که در آن درخشش نور روی یک بافت پوستی می‌تواند تغییرات حجم خون را نمایان کند. معمولا از PPG برای تشخیص ضربان قلب و میزان - تعمیرات پکیج بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اکسیژن خون در معاینه سرپایی توسط پزشکان استفاده می‌شود.

تعمیرات پکیج بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

طبق مطالعات صورت گرفته محققان معتقدند دوربین‌های تلفن‌های هوشمند می‌توانند PPG را اندازه‌گیری کنند؛ به همین ترتیب در اقدام اول الگوریتمی مبتنی بر یادگیری ماشین طراحی شده که می‌تواند داده‌های میلیون‌ها ثبت اطلاعات PPG را اندازه‌گیری کرده و متوجه شود آیا هدف که در سلامتی کامل به نظر می‌رسد دیابت دارد یا خیر. این - تعمیرات پکیج بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شبکه عصبی تاکنون ۲.۶ میلیون مورد PPG از ۵۳ هزار نفر را ثبت کرده که دیابت آنها تشخیص داده - تعمیرات پکیج بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شده است.

با استفاده از این الگوریتم، محققان با تاباندن نور چراغ قوه گوشی به انگشت افراد و استفاده از دوربین موبایل آزمایشاتی صورت داده‌اند. این سیستم در هشتاد درصد - تعمیرات پکیج بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - موارد موفق شده به درستی دیابت را تشخیص دهد. این الگوریتم با در اختیار داشتن شرایط جسمی فرد از جمله - تعمیرات پکیج بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - وزن و - تعمیرات پکیج بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سن و جنسیت می‌تواند با دقت بالاتری هم دیابت را شناسایی کند.

هنوز تحقیقات - تعمیرات پکیج بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - زیادی لازم است تا این سبک از تشخیص دیابت به اپلیکیشنی کاربردی برای مصارف عمومی تبدیل - تعمیرات پکیج بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شود، اما در هر صورت ایده کلی ماجرا به شدت امیدوارکننده است و شاید در آینده هر کسی بتواند در خانه خودش وضعیت سلامت اعضای خانواده‌اش را بسنجد. محققان سخت در تلاش هستند تا ترفندهای جدید شناسایی دیابت را جایگزین تکنولوژی‌های قدیمی و موجود در دنیا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone