🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه پکیج مفید است.
  2. سوال: علت سوختن برد پکیج چیست؟
    پاسخ: برد قطعه بسیار مهم در پکیج است و وظیفه کنترل ورودی و خروجی ها را دارد کوچترین خرابی در قطعات برد باعث سوختن و کار نکردن آن می شود.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه پکیج من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: ترموستات دود در پکیج چیست؟
    پاسخ: ترموستات دود متصل به کلاهک تعدیل در دمای ۷۵ درجه مدار آن باز میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19491.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به اپلیکیشن Hago؛ کلوب سرگرمی و گفتگوی اجتماعی

هیچ چیز جای دورهمی‌های دوستانه و بازی‌های گروهی را نمی‌گیرد. ولی حالا که کرونا امان همه را بریده و دورهمی‌ها را تقریبا به صفر رسانده، شاید بازی‌های آنلاین بتوانند نیاز به سرگرمی و تعاملات اجتماعی ...

هیچ چیز جای دورهمی‌های دوستانه و بازی‌های گروهی را نمی‌گیرد. ولی حالا که کرونا امان همه را بریده و دورهمی‌ها را تقریبا به صفر رسانده، شاید بازی‌های آنلاین بتوانند نیاز به سرگرمی و تعاملات اجتماعی را پوشش بدهند. اپلیکیشن Hago که امروز با آن آشنا می‌شوید، یک هاب اجتماعی بر - تعمیرات پکیج آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - مبنای سرگرمی‌های آنلاین است؛ جایی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - که بتوانید هم با دوستان خود به طور آنلاین بازی کنید، هم حرف بزنید و هم سرگرم شوید.

جذابیت اصلی Hago، مینی‌ گیم‌هایش هستند که تقریبا به 100 - تعمیرات پکیج آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - مورد می‌رسند. بازی‌ها کوتاه و ساده‌اند و با هر کس می‌توانید بازی‌شان کنید، چه آن‌هایی که - تعمیرات پکیج آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - در فهرست دوستانتان - تعمیرات پکیج آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - قرار دارند و چه آدم‌های ناشناس که به طور تصادفی رقیب‌تان می‌شوند. برنده هر راند، امتیاز و سکه می‌‌گیرد و سکه‌ها می‌توانند برای خرید آیتم‌های جذاب درون‌برنامه‌ای استفاده شوند.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان

با این که Hago در اصل برای انجام بازی‌های آنلاین طراحی شده ولی جنبه‌های ارتباطی و تعاملات اجتماعی اش هم قدرتمند هستند. اصلا شاید بتوانیم بگوییم که یکی از مزایای Hago نسبت به Plato (که آن هم یک پلتفرم اجتماعی برای بازی است) همین امکانات قدرتمند اجتماعی‌اش به شمار می‌آیند.

در Hago می‌توانید لایو استریم داشته باشید و لایوهای جذاب دیگران را ببینید. به غیر از این، چت روم‌های عمومی (مثل دوران خاطره‌انگیز یاهو مسنجر) هم در این اپ اجتماعی حضور قدرتمندی دارند و یکی از کانون‌های مهم توجه کاربرانش هستند. در این چت روم‌ها می‌توانید ضمن گفتگوی متنی، ویس چت هم داشته باشید و با دعوت از افراد به مسابقه دوستان - تعمیرات پکیج آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - جدیدی هم برای خودتان پیدا کنید.

البته اکثر کاربران Hago چینی و شرق آسیایی هستند و - تعمیرات پکیج آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - به زبان خودشان صحبت می‌کنند، بنابراین برقراری ارتباط در اپ با غریبه‌ها ممکن است خیلی آسان - تعمیرات پکیج آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - نباشد. ولی اگر خوش شانس باشید حتما از حضور در یک ویس چت عمومی انگلیسی و رقابت‌های حدس نقاشی گروهی لذت وافری خواهید برد.

بزرگترین دلیلی که Hago را به یک هاب اجتماعی و سرگرمی عالی تبدیل کرده، تنوع انتخاب‌هاست. چه تعامل اجتماعی و آشنا شدن با آدم‌های جدید را دوست داشته باشید، چه گفتگو و بازی با دوستان قدیمی، و چه رقابت‌های آنلاین، Hago همه این خواسته‌ها را برایتان برآورده می‌کند.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان

حتی اگر با دوستی نشسته باشید و بخواهید یک بازی مفرح دو نفره انجام بدهید، Hago گزینه Local Multiplayer را هم در اختیارتان می‌گذارد. - تعمیرات پکیج آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - در واقع بگذارید اینطور بگویم که اپلیکیشن Hago مثل یک شهربازی می‌تواند تمام نیازهای اجتماعی و سرگرمی‌تان را یکجا برطرف کند، طوری که حداقل برای چند ساعت بتوانید حس تنهایی و فشار قرنطینه را فراموش کنید.

Hago رایگان است و برای پلتفرم‌های آی او اس - تعمیرات پکیج آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - و اندروید عرضه شده. پس اگر دوست - تعمیرات پکیج آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - دارید لذت سرگرمی در یک محیط بزرگ و آنلاین بین‌المللی را بچشید و نیازهای ارتباطی‌تان را برطرف کنید، شاید بد نباشد که نیم نگاهی به آن داشته باشید.

یک خبر خوب برای کاربران ایرانی هم این است که در صورت - تعمیرات پکیج آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - دانلود بازی از کافه بازار، می‌توانید از طریق «بازارچه» به مزیت خرید درون‌برنامه‌ای Hago هم دسترسی داشته باشید. اطلاعات کامل در مورد چگونگی عملکرد بازارچه را می‌توانید در این لینک مطالعه کنید.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان

HAGO - Play With New Friends

سازنده: HAGO Singapore PTE. LTD قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 296 - تعمیرات پکیج آریستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - / 72 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone