🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22728.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات از بخش‌های فنی و پشتیبانی ایرانسل بازدید کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی بازدید از بخش‌های فنی و ارتباط با مشتریان ایرانسل، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت شبکه و تلاش‌های کارکنان ایرانسل برای حفظ پایداری شبکه در شرایط شیوع کرونا در ...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی بازدید از بخش‌های فنی و ارتباط با مشتریان ایرانسل، از نزدیک - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - در جریان آخرین وضعیت شبکه و تلاش‌های کارکنان ایرانسل برای حفظ پایداری شبکه در شرایط شیوع کرونا در - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - کشور، قرار گرفت.

آنطور - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - که روابط عمومی ایرانسل خبر می‌دهد، در این بازدید که ظهر روز دوشنبه 18 فروردین 1399 و پس از برقراری مصاحبه لایو اینستاگرامی وزیر با مردم صورت گرفت، «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مرکز عملیات شبکه، مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان و بخش‌های فنی ایرانسل بازدید کرد و در نشستی با حضور مدیرعامل ایرانسل، «بیژن عباسی آرند» و جمعی از معاونان و مدیران ایرانسل، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت ترافیک و پایداری شبکه همزمان با شیوع ویروس کرونا قرار گرفت و گزارشی از سایر اقدامات در دست انجام و مشکلات موجود در توسعۀ شبکه به وی ارائه شد.

آذری جهرمی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - در واکنش به مشکلات مطرح شده دربارۀ موانع فرکانسی توسعۀ شبکه و عدم امکان پاسخگویی به تقاضای روزافزون مشترکان برای گسترش پوشش، به تلاش‌های در دست اقدام در خصوص آزادسازی باندهای فرکانسی 700 و 800 مگاهرتز اشاره کرد و این امر - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - را لازمه‌ی توسع‌ی شبکه اپراتورهای موبایل و ارائه خدمات بیشتر به مردم دانست.

در این نشست، مدیرعامل ایرانسل، با قدردانی از پیگیری وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات و اهتمام همه‌جانبۀ وی به کمک برای رفع موانع خدمات‌رسانی به مشترکان تلفن همراه، رویکرد موجود در وزارت ارتباطات را سبب توسعۀ هر چه بیشتر صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایران دانست. وی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - همچنین با ارائۀ گزارشی از روند آمادگی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - ایرانسل برای ارائۀ نسل پنجم اینترنت همراه (5G)، - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - با اشاره به آزمایش شبکۀ کامل 5G برای نخستین بار در ایران توسط ایرانسل، ابراز امیدواری کرد با رفع موانع موجود، «این خدمات هر چه سریعتر به صورت تجاری به مشترکان ایرانسل ارائه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - شود.»

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران و اپراتور پیشرو در ارائه و توسعۀ اینترنت، همزمان با - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - شیوع ویروس کرونا در ایران از روزهای - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - ابتدایی اسفندماه سال 1398، تلاش کرده در شرایط رشد مصرف دیتا، کیفیت خدمات خود را حفظ کرده و بهبود دهد.

اقداماتی که ایرانسل از زمان شیوع کرونا انجام داده به موارد متعددی ختم می‌شود: ارائه 100 گیگابایت اینترنت ثابت رایگان، فراهم کردن شرایط دورکاری حداکثری برای کارکنان، فراهم‌سازی بستر ارتباطی جلسات آنلاین مجلس شورای اسلامی و سایر سازمان‌ها و کسب و کارها، ارائه کمک نقدی به مراکز درمانی و نهادهای مرتبط با پیشگیری این بیماری، رایگان کردن محتواهای ارائه شده در - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - تلویزیون - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - اینترنتی لنز، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت، افزایش درگاه‌های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من، تغییر اعلان‌های اطلاع‌رسان تماس‌های شبکه، ارائه ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه به معلمان از جمله اقدامات ایرانسل به شمار می‌رود.

ایرانسل اعلام کرده که در تلاش است با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، شرایطی را فراهم کند تا مشترکان در امنیت بهداشتی حداکثری، به فعالیت‌های خود بپردازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone