تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43846.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ طعم خوش کچاپ

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Oxenfree

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

بالاخره یکی از عناوین لیست خط خورد؛ Oxenfree که یکی از بهترین بازی های مستقل 2016 برای رایانه های شخصی بود، چند ماه پیش روی آی دیوایس ها عرضه - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شد و حالا دارندگان دستگاه های اندرویدی هم می توانند دست به تجربه این عنوان ماجراجویی جذاب بزنند. ساخته استودیوی Night School که حال و هوایی نوجوانی یا اصطلاحا «تنیجری» - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دارد حریان نوجوانی به نام Alex را روایت می کند که برای مهمانی به یک جزیره ممنوعه - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قدم می گذارد.

Oxenfree به واسطه داستان جالب و البته گرافیک زیبایش توانست بازیکن های زیادی را به خود جذب نماید. جدا از اینکه قابلیت انتخاب دیالوگ، پازل های مختلف و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بخش شنیداری قدرتمند هم روی افزایش جذابیت بازی بی تاثیر نبودند. Oxenfree یکی از بازی هایی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به شمار می رفت که همیشه دوست داشتیم روی اندروید ببینیم. اکنون این اتفاق افتاده و امیدواریم لیست عناوینی که خواهان عرضه آن ها برای دیوایس های اندرویدی هستیم رو به روز کمتر کوچک تر شود.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

Oxenfree - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی -

سازنده: Night School Studio قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1540 / 1100 مگابایت زبان:

All That Remains: Part 1

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

خواهان یک عنوان ماجراجویی با داستان قدرتمند در سبک اشاره و کلیک هستید؟ All That Remains: Part 1 «بعد از مدت ها» آمده تا این خواسته علاقه مندان به بازی های - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ویدیویی را برآورده کند. گفتیم بعد از مدت ها، چون خیلی وقت بود که - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - عنوانی از سبک Point & Click با داستانی درگیرکننده را شاهد نبودیم. All That Remains: Part 1 - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - داستان شخصیتی با نام Campbell Price را روایت می کند که بعد اتفاقات عجیبی در پایگاه پدرش بیدار می شود. حالا او باید از پرده از راز حادثه هایی که افتاده بردارد.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

All That Remains: Part 1

سازنده: Glitch Games قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 385 / 370 مگابایت زبان:

Assassin's Creed: Rebellion

Assassin's Creed با طعم Fallout Shelter؛ یکی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از عجیب ترین غذاهایی که از مجموعه فرقه اساسین تا حالا چشیده ایم. یوبیسافت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - برای توسعه Rebellion این بار دست به یک - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - حرکت متفاوت زده و خلاف همیشه با عنوانی از - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سبک نقش آفرینی/مدیریت رو به رو هستید. بدین صورت که همانند Fallout Shelter به بازیکن ها یک پایگاه داده شده - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و حالا باید بخش های مختفش را بسته به وظیفه هایی که دارید، بهبود ببخشید. Rebellion با گیم پلی جالب و شخصیت های معروفش - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مطمئنا می توانید برای - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - علاقه مندان به اساسینز کرید لذت بخش باشد.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

Assassin's Creed: Rebellion

سازنده: Ubisoft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 513 / 420 مگابایت زبان:

Sudoku 4Two Multiplayer

بزرگترین تفاوت Sudoku 4Two Multiplayer با بازی های مشابه ذات رقابتی آن است. شما اینجا ضمن اینکه می توانید - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بخش تک نفره وقت خود را با 5 میلیون پازل گذرانده و در حالت های سختی متفاوت خود را به چالش بکشید، قابلیت رقابت در قسمت آنلاین با دوستانتان یا بقیه بازیکن ها هم دارید. المانی که به تنهایی باعث شده تا Sudoku 4Two Multiplayer به سرعت مخاطبین - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را جذب کند. بنابراین در صورتی که می خواهید توانایی هایتان را در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مسابقه با بازیکنان سودوکو بسنجید، ساخته استودیوی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - Marmalade Game را از دست ندهید.

Sudoku 4Two Multiplayer

Sudoku 4Two Multiplayer

سازنده: Marmalade Game Studio قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - عامل: اندروید حجم: 45.45 مگابایت زبان:

Rider

Ketchapp به فرمول جدیدی در بازیسازی خود دست یافته است؛ حالا از هر 3 بازی آن ها تنها یکی از عناوینی که این استودیو عرضه می کند می تواند سرگرم کننده باشد. بعد از عرضه چند اپلیکیشن نه چندان جالب از این توسعه دهنده، حالا Rider آمده - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تا خاطرات بدتان را پاک نموده و یکی از کچ اپی ترین تجربه های ممکن را به بازیکن ها هدیه بدهد؛ عنوانی ترکیبی از فیلم Tron و بازی معروف Alto's Adevnture که به شما کنترل یک موتورسیکلت را می دهد. خوشبختانه - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از دیدگاه گرافیک هم بازی از مینیمال های همیشگی و خسته کننده کچ اپ فاصله گرفته است و با عنوانی چشم نوازتر رو به رو هستیم.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

Rider

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 76.8 مگابایت زبان:

Fate/Grand Order

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

این هفته برای علاقه مندان به بازی های ژاپنی هم اپلیکیشن هم داریم؛ Fate/Grand Order که الهام - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - گرفته از انیمه معروف و البته نه چندان خوش ساخته Fate/Stay Night به حساب می آید، بعد از موفقیت های فراوانی که در ژاپن به دست آورد پس از دو سال با - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نسخه انگلیسی خود توانست راهش را به بقیه منطقه ها باز کند. در این - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - عنوان آنلاین شما می توانید از بین کلاس های مختلف دنیای Fate/Stay Night یکی را انتخاب نموده و به مبارزات نوبتی با دشمنان بپردازید. جدا از اینکه قابلیت ارتقا شخصیت تان یا رفتن به ماموریت های - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مختلف را هم دارید.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

Fate/Grand Order

سازنده: Aniplex Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 163 / 53.44 مگابایت زبان:

Tentacles - Enter the Mind

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

با وجود اینکه این روزها توجه توسعه دهندگان بازی های موبایل به ویندوز فون خیلی کمتر شده، اما این سیستم - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - عامل هم بازی های خوبی داشته است که خواهان عرضه آن ها روی بقیه دستگاه ها بوده ایم. Tentacles - Enter the Mind را می توانیم یکی از همین عناوین بنامیم که هفته گذشته برای iOS و اندروید انتشار یافت؛ عنوانی چشم نواز که یکی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از متفاوت ترین بازی های سبک رانر اسمارت فون ها است. بازی به شما کنترل چندین حباب را داده و حالا باید با لمس صفحه اسمارت فون ها، آن ها - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را به سمت جلو حرکت دهید. - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - همین «چگونگی حرکت حباب ها» است که باعث می شود رکورد بزنید.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

Tentacles - Enter the Mind

سازنده: Flashbulb ApS قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 198 / 64 / 44 مگابایت زبان:
در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بخوانید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone