🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل جوش اوردن پکیج چیست؟
    پاسخ: جوش آمدن پکیج دیواری زمانی اتفاق می افتد که آب خیلی سریع گرم می شود و به نقطه جوش می رسد و باعث ایجاد مانع و به دام افتادن هوا می شود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای پکیج من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
  3. سوال: چرا پکیج من نشتی اب دارد؟
    پاسخ: خرابی و پوسیدگی لوله ها از این عوامل می تواند باشد.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر پکیج را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی تخصصی و عمومی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32303.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

انتشار نخستین رندر رسمی از گلکسی نوت 9 و قلم S Pen جدیدش [به روز رسانی]

روز گذشته بود که پرچمدار مورد انتظار گلکسی نوت 9 سامسونگ در دستان مدیرعامل این کمپانی رویت شد و حالا نوبت به افشای نخستین رندر رسمی از آن در فضای مجازی رسیده که یک بار ...

روز گذشته بود که پرچمدار مورد انتظار گلکسی نوت 9 سامسونگ در دستان مدیرعامل این کمپانی رویت شد و حالا نوبت به افشای نخستین رندر رسمی از آن در فضای مجازی رسیده که یک بار دیگر، ایوان بلس مسئولیت آن را برعهده داشته است. در این تصویر، شاهد یک گلکسی نوت 9 آبی رنگ هستیم - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر فریدون کنار استان مازندران - که استایلوس زرد رنگ S Pen نیز کنار آن جای - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر فریدون کنار استان مازندران - گرفته است.

با افشای این تصویر، یکبار دیگر - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر فریدون کنار استان مازندران - تایید شد که سامسونگ حسگر اثر انگشت را به بخش زیرین دوربین اصلی دوگانه منتقل کرده است. به نظر می رسد که حاشیه پایینی دستگاه به میزان اندکی کاهش یافته و دکمه های پاور، ولوم و بیکسبی هم اندکی بالاتر از جای پیشین خود روی گلکسی نوت 8 قرار دارند. با این حال هنوز اطمینانی از این مسئله وجود ندارد و شاید بهتر باشد تا - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر فریدون کنار استان مازندران - عرضه رسمی دستگاه و مقایسه نزدیک تر با مدل قبلی این خانواده منتظر بمانیم.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر فریدون کنار استان مازندران

با نگاهی به S Pen مشخص می شود که سامسونگ از دو سایه روشن زرد رنگ - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر فریدون کنار استان مازندران - در طراحی استایلوس جدید بهره گرفته است. بخش پایینی قلم که انگشتان کاربر به دور آن قرار می گیرد، رنگی مات دارد و بخش بالایی، براق تر به - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر فریدون کنار استان مازندران - نظر می رسد. گفتنی است که بخش بالایی S Pen هم آبی رنگ است تا هنگامی که درون جایگاه مخصوص خود قرار می گیرد، شکلی نامتعارف به دستگاه نبخشد.

متاسفانه هنوز مشخص نیست که S Pen چطور درون گلکسی نوت 9 شارژ می شود. احتمال می رود که - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر فریدون کنار استان مازندران - این مهم با چند پین داخلی - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر فریدون کنار استان مازندران - انجام شود، اما هنوز هیچ تصویر واضحی منتشر نشده که پد شارژ استایلوس را به نمایش در آورد. ناگفته نماند که انتشار چنین - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر فریدون کنار استان مازندران - تصاویری به این زودی، جای تعجب ندارد و تقریباً تمام دیوایس های سامسونگ بدین شکل پیش از معرفی رسمی، موجی از اخبار افشایی را به راه می اندازند.البته با توجه به عکسی که از دی جی کوه، مدیر سامسونگ موبایل منتشر شد، گویا افشای این اخبار چندان هم - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر فریدون کنار استان مازندران - برای کره ای ها مهم نیست.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 26 تیر 1397]

 

به روز رسانی: 

تصویر جدیدی که از قلم گلکسی نوت 9 در - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر فریدون کنار استان مازندران - کنار مدل فعلی منتشر شده نشان می دهد بر خلاف تغییرات داخلی متعدد احتمالی از جمله پشتیبانی از بلوتوث، ظاهر و ابعاد این قلم نسبت به گلکسی نوت 8 تغییر چندانی نخواهد کرد. به نظر می رسد این بار - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر فریدون کنار استان مازندران - S Pen کمی بیشتر ظاهر مستطیلی به خود - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر فریدون کنار استان مازندران - گرفته و در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد، احتمالاً قلم نوت 9 در درگاه مخصوص نوت 8 - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر فریدون کنار استان مازندران - جا نخواهد رفت.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر فریدون کنار استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone