🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  3. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  4. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32318.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

کاربران واتس اپ هم اکنون می‌توانند تماس‌های ویدیویی گروهی برقرار کنند

دو ماه پیش فیسبوک در جریان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان خود موسوم به F8، از اضافه شدن ویژگی‌های جدیدی نظیر تماس صوتی و ویدیویی گروهی به پیام‌رسان واتس اپ خبر داد. حال مسئولین این کمپانی اعلام نموده‌اند ...

دو ماه پیش فیسبوک در جریان - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان خود موسوم به F8، از اضافه شدن ویژگی‌های جدیدی نظیر تماس - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - صوتی و ویدیویی گروهی به پیام‌رسان واتس اپ خبر داد. حال مسئولین این کمپانی اعلام نموده‌اند که کاربران هم اکنون می‌توانند از  ویژگی تماس‌های ویدیویی گروهی استفاده کنند.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

بنابر اعلامیه رسمی شرکت سازنده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - این پیام رسان، قابلیت تماس‌های گروهی در واتس اپ فعال شده است. بنابراین کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOS صرف - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نظر از اینکه در کدامیک از کشورهای جهان حضور دارند، می‌توانند از این قابلیت استفاده کرده و به طور همزمان با ۴ کاربر دیگر به گفتگوی گروهی ویدیویی یا صوتی بپردازند.

کمپانی یاد شده خاطر نشان نموده این ویژگی به صورتی طراحی شده که قادر است با ارتباطات ضعیف شبکه‌‌ی اینترنتی نیز کار کند. بنابراین کاربران هر گوشه‌ دنیا با استفاده از هر نوع شبکه‌ اینترنتی، اگر بتوانند به اینترنت وصل شوند، آنگاه قادر خواهند بود از این قابلیت استفاده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کنند.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

ضمن اینکه تماس‌های صوتی و ویدیویی گروهی همانند تمامی چت‌های این پلتفرم پیامرسان از - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - رمزگذاری دوسویه بهره می‌برند - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و و این یعنی تمامی پیام ها، عکس ها، ویدئوها و فایل های صوتی رد و بدل شده با - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آن توسط هیچکسی غیر از فرستنده و گیرنده قابل دسترس نخواهد بود.

گفته شده که حتی خود واتس اپ و مهندسانش هم امکان مشاهده داده های یاد شده را نخواهند داشت.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

چندی پیش مدیر اجرایی واتس اپ از آمار و ارقام این اپلیکیشن سخن گفت و اعلام کرد که این پیام‌رسان هم اکنون ۱.۵ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد که در هر ۲۴ ساعت، بیش از ۲ میلیارد دقیقه از تماس‌های صوتی و ویدیویی آن استفاده می‌کنند.

بنابراین به نظر می‌رسد جمعیت میلیاردی کاربران این پیام‌رسان از تماس‌های ویدیویی گروهی جدید استقبال مطلوبی به عمل آورند.

 

تماشا کنید: بستن اجباری برنامه‌ها باعث می‌شود مصرف باتری شما - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بیشتر شود

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone