🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  2. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  3. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  5. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32305.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی واتسون IBM برنامه‌های درمانی اشتباه تجویز می‌کند

سال گذشته گفته شده بود که هوش مصنوعی واتسون کمپانی IBM، راه هایی درمانی برای درمان سرطان ارائه می دهد که معمولاً با رویکرد و پیشنهادهای پزشکان همخوانی دارد. با این وجود به نظر می‌رسد ...

سال گذشته گفته شده بود که هوش مصنوعی واتسون کمپانی IBM، راه هایی درمانی برای درمان سرطان ارائه می دهد که معمولاً با رویکرد و پیشنهادهای پزشکان همخوانی دارد. با این وجود به نظر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می‌رسد هوش مصنوعی یاد شده هنوز اشکالات زیادی دارد چرا که در چند مورد به خصوص برنامه‌های - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - درمانی اشتباهی را پیشنهاد داده است.

کمپانی IBM پیش‌تر اعلام کرده بود که محصول تجاری Watson for Oncology (به معنی واتسون برای تومورشناسی) در بیش از ۹ مرکز درمانی  مورد استفاده قرار گرفته و در ارائه پیشنهادهای پزشکی برای انواع سرطان بسیار ماهرانه عمل کرده است.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان

بنابر آمار به دست آمده در کشور هند، روش های درمانی واتسون برای سرطان ریه، سرطان مقعد و سرطان روده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بزرگ به ترتیب مورد تایید ۹۶، ۹۳ و ۸۱ درصد پزشکان قرار گرفته. همچنین تحقیق - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دیگری نیز ارقام مشابهی را در زمینه سرطان ریه، پستان و معده کشور تایلند نشان می دهد.

با این وجود به تازگی سیستم یاد شده در چمد مورد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - راهکار اشتباهی ارائه داده که اگر بیمار آن را به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کار می‌بست، بدون شک عواقب نامطلوبی در انتظارش بود.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان

گزارش شده که هوش مصنوعی واتسون به بیمار ۶۵ ساله‌ای که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از خون ریزی شدید رنج می‌برده، دارویی پیشنهاد داده که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در صورت استفاده از آن، خونریزی وی را شدت می‌بخشیده است.

گفته - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شده که مهندسین IBM با همکاری پزشکان مرکز سرطان مموریال اسلون–کترینگ به آموزش این هوش مصنوعی پرداخته‌اند. بنابراین اشتباه یکی از این دو گروه بوده که باعث شده هوش مصنوعی واتسون در موارد به خصوصی اشتباه کند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان

یکی از پزشکان بیمارستان ژوپیتر فلوریدا باور دارد که هوش مصنوعی واتسون عملکرد مطلوبی نداشته و پیشنهاداتش ارزش خاصی ندارد.

با این حال یکی از سخنگویان شرکت IBM - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - خاطر نشان نموده که بیمارستان‌ها هنوز از پیشنهادات این سیستم استفاده می‌کنند اما پزشکان این پیشنهادات را بررسی کرده و سپس آنها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - را به کار می‌بندند. این مسئله - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - موجب می‌شود دیگر جایی برای نگرانی باقی نماند.

 

تماشا کنید:نتایج یک پژوهش ۳۰ ساله؛ موسیقی درد و استرس جراحی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - را پایین ‌می‌آورد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چمانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوب هستید؟ سمت رحمت آباد فولاد شهر تعمیر دارید
پاسخ: بله در رحمت آباد شهر فولاد شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone