🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  3. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  4. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32307.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی موفق به تشخیص تیپ شخصیتی از طریق حرکات چشم شد

گفته می شود چشم دریچه ای به روح آدمی است. این عضو بدن می تواند فاش کند در فکر چه هستید یا چه احساسی دارید. به تازگی پژوهشگران موفق شده اند از طریق هوش مصنوعی ...

گفته می شود چشم دریچه ای به روح آدمی است. این عضو بدن می تواند فاش کند در فکر چه هستید یا چه احساسی دارید. به تازگی پژوهشگران موفق - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - شده اند از طریق هوش مصنوعی حرکات چشم را تحلیل کرده و شخصیت افراد را تشخیص دهند.

در این تحقیق که توسط پژوهشگرانی از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - دانشگاه استرالیای جنوبی در همکاری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - با دانشگاه های اشتوتگارت آلمان، فلیندرز استرالیا و موسسه مکس پلانک انجام شده از الگوریتم های یادگیری ماشین بهره بردند تا ارتباط بین شخصیت و حرکات چشم را ثابت کنند.

در نتیجه این تحقیق مشخص شد که به واسطه حرکات چشم می توان به 4 مورد از 5 تیپ شخصیتی اصلی پی برد: برون گرا، روان رنجور، وظیفه شناس و سازگار (مورد پنجم باز و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - پذیرا بودن است).

در این پژوهش حرکات چشم 42 شرکت کننده که در حین انجام وظایف روزانه خود بودند از طریق ابزارهای - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - پوشیدنی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - ویژه در پردیس دانشگاهی مورد بررسی قرار گرفتند. علاوه بر این تمامی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - این افراد به پرسشنامه هایی پاسخ داده بودند تا به این ترتیب تیپ شخصیتی آنها مشخص شود.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان

در ادامه محققان داده های دریافت شده توسط ابزار پوشیدنی را تحلیل کرده و با اطلاعات پرسشنامه ها مقایسه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - کردند. آنها دریافتند که حرکات چشم پرده از راز 4 تیپ شخصیتی بر می دارند. به گفته - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - محققان این موضوع به طور بالقوه می تواند برای بهبود تعامل میان انسان و ماشین به کار رود.

انسان ها معمولاً به دنبال خدمات بهبود یافته و شخصی سازی شده هستند، با این حال ربات ها و ماشین های امروزی از رفتارهای اجتماعی ما آگاهی ندارند و نمی توانند برخی از اشاره های غیر کلامی را درک کنند. این تحقیق - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - فرصتی را برای توسعه ربات ها و کامپیوترهایی فراهم می کند که می توانند سیگنال های دریافت شده از جامعه انسانی را بهتر درک کرده و طبیعی تر رفتار کنند.

 

تماشا کنید: پلان؛ هوش مصنوعی چگونه ما را زیر نظر می گیرد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone