🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  2. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  4. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32284.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نسخه واقعیت مجازی کروم برای هدست Daydream منتشر شد

اگر دوست دارید با هدست‌های واقعیت مجازی خود وب‌گردی کنید، یک خبر خوب برای‌تان داریم: گوگل امروز مرورگر کروم خود را به هدست‌های دی‌دریم (Daydream View) و Lenovo Mirage Solo آورد. با توجه به توضیحات اهالی ...

اگر دوست دارید با هدست‌های واقعیت مجازی خود وب‌گردی کنید، یک خبر خوب برای‌تان داریم: گوگل امروز مرورگر کروم خود را به هدست‌های دی‌دریم (Daydream View) و Lenovo Mirage Solo آورد. با توجه به توضیحات اهالی مانتن ویو، برای داشتن یک تجربه بهتر کروم جدید دارای حالت سینما خواهد بود تا ویدیوهای وب با واقعیت مجازی بهینه‌سازی بشوند.

در کنار حالت سینما، دارندگان دو هدست بالا می‌توانند از جستجوی صوتی استفاده کنند، به صورت ناشناس وب گردی کرده و به وب‌سایت‌های بوکمارک شده دسترسی پیدا کنند؛ گوگل تمام تلاشش را کرده تا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - تجربه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - کاملا کاربردی را برای علاقه مندان دنیای واقعیت مجازی به وجود بیاورد.

البته این اولین حضور کروم در دی‌دریم نیست - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - و از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - سال پیش اهالی مانتن ویو در تلاش بودند تا وب گردی را با این هدست ممکن کنند. آن‌ها چند ماه پیش نیز یک نسخه بتا از کروم واقعیت مجازی را منتشر کردند که به خاطر باگ‌های مختلفش نتوانست آنگونه که باید راضی کننده ظاهر شود.

ویژگی‌ها واقعیت مجازی کروم در قالب نسخه اندروید این مرورگر عرضه شده‌اند و اگر دی‌دریم یا هدست لنوو را دارید، هم اکنون می‌توانید کروم را دانلود کرده و با اجرای مرورگر از منوی هدست، تجربه متفاوت وب گردی با واقعیت مجازی را بچشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone