🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  2. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  3. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  4. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  5. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32309.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مسابقه ۴ میلیون دلاری مایکروسافت برای ترغیب زنان به حضور در صنعت فناوری

صندوق سرمایه گذاری M12 مایکروسافت که دو سال از تاسیس آن می گذرد، قصد راه اندازی یک رقابت کسب و کار محور را دارد که به برگزیدگان آن ۴ میلیون دلار در قالب سرمایه گذاری اهدا ...

صندوق سرمایه گذاری M12 مایکروسافت که دو سال از تاسیس - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - آن می گذرد، قصد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - راه اندازی یک رقابت کسب و کار محور را دارد که به برگزیدگان آن ۴ میلیون دلار در قالب سرمایه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - گذاری اهدا می شود، مشروط به اینکه رهبران آنها زن باشند.

«پگی جانسون»، مدیر توسعه کسب - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - و کار مایکروسافت هدف از این مسابقه را شناسایی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - کمپانی های مستعد و ناشناخته تحت مدیریت زنان می داند.

بر اساس داده های Pitchbook که صنایع مختلف را رصد می کند، تنها ۲.۲ درصد از کل سرمایه های خطر پذیر به کمپانی های تاسیس شده توسط زنان اختصاص یافته و این در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - حالی است که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - مطالعات مختلف نشان داده اند کمپانی های تحت رهبری زنان بازدهی بهتری داشته اند. تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلانM12 توسط «جانسون»، از مدیران اجرایی سابق کوالکام که در سال ۲۰۱۴ - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - به مایکروسافت پیوست، تاسیس شد. نام این صندوق سرمایه گذاری ترکیبی از حرف M، اول اسم مایکروسافت و عدد ۱۲، تعداد حروف واژه entrepreneur به معنی کارآفرین است.

این - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - صندوق نه تنها سرمایه لازم برای کسب و کارهای کوچک فناوری را تامین می کند بلکه تکنولوژی های کمپانی ردموندی را هم در اختیار آنها قرار می دهد. M12 سال گذشته به استارتاپ های فعال در حوزه فناوری پزشکی، امنیت و تشخیص گفتار که در رقابت هوش مصنوعی برنده شده بودند، ۳.۵ میلیون دلار پاداش داد.

اینبار جانسون تاکید کرده که ردموندی ها مستقیما - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - در پی افزایش تنوع جنسیتی هستند. در حال حاضر از کل کمپانی های تحت حمایت صندوق سرمایه گذاری M12 تنها ۷.۵ درصد توسط زنان بنیانگذاری شده اند که از ۵ درصد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - میانگین این صنعت بیشتر است.

وی عقیده دارد که این آمار به هیچ - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر بندر انزلی استان گیلان - عنوان رضایت بخش نیست و حضور زنان در عرصه فناوری باید پر رنگ تر از وضعیت فعلی شود. ثبت نام در این رقابت کسب و کار محور از روز سه شنبه شروع شده و تا هشتم مهرماه ادامه خواهد یافت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone