🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  4. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  5. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32312.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ظاهر اساطیری ربات های امداد و نجات آینده [تماشا کنید]

به تازگی ویدیویی جالبی از ربات چهار پای جدیدی به نام Centauro منتشر شده است. این ربات قادر است اشیاء سنگین را به راحتی جابجا کند، سریعاً راه خود را به درستی پیدا کرده و گاهی ...

به تازگی ویدیویی جالبی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ربات چهار پای جدیدی به نام Centauro منتشر شده است. این ربات قادر است اشیاء - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سنگین را به راحتی جابجا کند، سریعاً راه خود را به درستی پیدا کرده و گاهی اوقات موانع را با یک ضربه نابود سازد.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

Centauro در واقع آخرین آزمایش دانشمندان برای یافتن بهترین و کارآمدترین شکل ربات‌های امداد - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و نجات به شمار می‌رود.

اصولاً این ماشین‌ها به شکل یک انسان ساخته می‌شوند. بدین صورت که دو دست و دو پا برای آنها در نظر گرفته می‌شود اما اکنون محققان متوجه شده‌اند - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که روش - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - قبلی کارایی مطلوبی ندارد و بهتر است چهار پایه برای این ربات‌ها در - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نظر گرفته شود.

این چهار پایه که در قسمت انتهایی آنها چرخ‌هایی تعبیه شده است، پایداری بهتری برای Centauro به ارمغان آورده و این ربات قادر است هنگام حرکت از دست‌های خود برای اثرگذاری روی دیگر اشیاء و ابزار استفاده کرده یا موانع موجود سر راه خود را نابود کند.

این ربات ۱.۵ - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - متر ارتفاع دارد و از وزنی معادل ۹۳ کیلوگرم برخوردار است. Centauro از فلزات سبکی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نظیر آلومینیوم ساخته شده و پوسته‌ی پلاستیکی آن با کمک یک پرینتر سه بعدی تولید شده است. ضمن اینکه باتری تعبیه شده در این ماشین عمر ۲.۵ ساعته دارد.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

نکته قابل توجه در - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - طراحی Centauro، انعطاف پذیری آن است چرا که - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هر کدام از شش اندام این ربات می‌تواند در چند نقطه خم شود و حول محور خود بچرخد. این مسئله موجب می‌شود که - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دستگاه یاد شده بتواند به راحتی شکل‌های متفاوتی به خود گرفته و میان محل‌های کوچک حرکت کند. این مسئله موجب می‌شود که حرکت داخل خرابه‌های ساختمان یا بالا رفتن از پله برای این ربات امکان پذیر گردد.

همانطور که گفته شده این ربات برخلاف دیگر ربات‌های - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - امداد و نجات که بر اساس بدن انسان‌ ساخته می‌شوند، چهار پا و دو دست دارد. ظاهر این ماشین بسیار شبیه به قِنطَروس یا سانتور است که موجودی معروف در میان اساطیر یونان به شمار می‌رود. این موجود در واقع از بالا تنه‌ی انسان و پایین تنه اسب تشکیل می‌شود و به همین دلیل است که ربات مذکور Centauro (سانتور) نام گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone