🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  2. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  3. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  4. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  5. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32322.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

سیستم خنک کننده قدرتمند گلکسی نوت 9 آن را از دکس بی نیاز می کند

۱۰ روز دیگر تا رونمایی رسمی از گلکسی نوت 9 باقی مانده و در این چند روز موج شایعات در رابطه با پرچمدار بعدی سامسونگ بیشتر از پیش تقویت می شود. امروز نیز وبسایت SamsungMobile ...

۱۰ روز دیگر تا رونمایی رسمی از گلکسی نوت 9 باقی مانده و در این چند روز موج شایعات در رابطه با پرچمدار بعدی سامسونگ بیشتر از پیش تقویت - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می شود. امروز نیز وبسایت SamsungMobile اطلاعات جدیدی را در رابطه با یکی دیگر از اجزای داخلی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این موبایل منتشر کرده است.

براساس توییت این وبسایت خبری، لوله های خنک کننده گلکسی نوت 9 سامسونگ تقریبا نیمی از فضای پنل پشتی دستگاه را تحت پوشش خود خواهند داشت. با در نظر داشتن اینکه نوت 9 به - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - یک نمایشگر ۶.۳ اینچی مجهز خواهد بود و حاشیه های اندکی دارد، این - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فضا چشمگیر خواهد بود از توان بالای گلکسی نوت 9 سامسونگ برای خنکسازی خبر می دهد.

بیش از نیمی از فضای پشتی گلکسی نوت 9 سامسونگ تحت پوشش سیستم - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خنک کننده قرار دارد

اما یکی از دلایل احتمالی سامسونگ برای اتخاذ این تصمیم آن است که موبایل مورد بحث طبق شایعات بدون نیاز به نصب روی داک می تواند تجربه دسکتاپ را در - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اختیار کاربرانش بگذارد و در نتیجه ضروری است که شرکت سازنده تدابیر لازم را برای خنک نگه داشتن این دستگاه در نظر بگیرد.

اما در مورد دکس پد و دکس استیشن باید بگوییم جدای از داشتن پورت هایی که امکان اتصال موبایل به یک نمایشگر اکسترنال - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و لوازم جانبی را فراهم می کنند به فن های خنک کننده هم مجهز هستند. به لطف این فن ها دستگاه می تواند برای یک مدت طولانی بدون گرم شدن بیش از حد کار کند اما آنطور که - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خبر اخیر نشان می دهد - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نوت 9 به خاطر برخورداری - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از یک سیستم خنک کننده قوی قادر خواهد بود بدون نیاز به فن های مذکور برای پایین - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نگه داشتن دما همین کار را به انجام برساند.

با این حال اما این شیوه استفاده محدودیت هایی هم نسبت به روش اتصال مستقیم با دکس دارد؛ در اینصورت گلکسی نوت 9 سامسونگ صرفا قادر خواهد بود که حداکثر ۵ اپلیکیشن را به صورت همزمان باز کند در حالی که - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در وضعیت اتصال آن به داک دکس این رقم به ۲۰ افزایش می یابد.

البته بهبود سیستم خنک - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کننده دستگاه در زمان اجرای - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اپ های سنگین آن هم برای مدتی طولانی فوق العاده است به ویژه آنکه گفته می شود نسخه - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اندرویدی فوتناینت صرفا منحصر به گلکسی نوت 9 سامسونگ خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone