🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در پکیج به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی و پوسیدگی لوله ها از این عوامل می تواند باشد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد فلوسوئیچ یا فلومتر پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه است که برای تنظیم آب گرم و اطلاع به برد استفاده می شود.
  3. سوال: علت سوختن برد پکیج چیست؟
    پاسخ: برد قطعه بسیار مهم در پکیج است و وظیفه کنترل ورودی و خروجی ها را دارد کوچترین خرابی در قطعات برد باعث سوختن و کار نکردن آن می شود.
  4. سوال: به چه صورت هزینه تعمیرات یا خدمات را میتوانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از هر سه طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: ترموستات دود در پکیج چیست؟
    پاسخ: اگر پکیج شما بدون فن باشد بجای قطعه پرشر سوئیچ هوا ترموستات دود دارد که به کلاهک تعدیل پکیج متصل می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32311.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

پتنت جدید مایکروسافت به قابلیت سنجش فشار خون توسط عینک اشاره دارد

به تازگی پتنت جدیدی توسط مایکروسافت ثبت شده که به عینک‌های طبی با قابلیت سنجش فشار خون اشاره دارد. کمپانی ردموندی قصد دارد اولین شرکتی باشد که به تولید و عرضه چنین عینک‌هایی می‌پردازد تا ...

به تازگی پتنت جدیدی توسط مایکروسافت ثبت شده که به عینک‌های طبی با قابلیت سنجش فشار خون اشاره دارد. کمپانی ردموندی قصد دارد اولین شرکتی باشد که به تولید و عرضه چنین عینک‌هایی می‌پردازد تا بتواند توجه خریداران پوشیدنی‌های هوشمند را به خود جلب کند. لازم به ذکر است نمونه‌ی اولیه‌ای هم بر مبنای این پتنت تولید شده است.

به تازگی تولیدکنندگان پوشیدنی‌های هوشمند متوجه شده‌اند که قابلیت‌های سنجش سلامتی به مهترین ویژگی‌ - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این گونه گجت‌ها تبدیل شده‌اند و خریداران به - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کارایی این توانایی‌ها اهمیت زیادیی می‌دهند. به همین دلیل است که شرکت‌های بی شماری از - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ویژگی‌هایی نظیر قدم شمار یا پایش ضربان قلب، پا را فراتر برده‌اند و سراغ قابلیت سنجش فشار خون رفته‌اند.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر علی آباد کتول استان گلستان

به همین دلیل است که بسیاری از پوشیدنی‌های آتی شرکت‌ها معروف نظیر ساعت هوشمند جدید سامسونگ از قابلیت سنجش فشار خون بهره خواهند برد.

در اینجا - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دو نکته قابل توجه برای تمامی این کمپانی‌ها وجود دارد؛ یکی اینکه - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر علی آباد کتول استان گلستان - گجت‌ تولید شده توسط آنها باید بتواند به - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر علی آباد کتول استان گلستان - راحتی و بدون - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آنکه کاربر متوجه گردد، فشار خونش را بگیرد چرا که هیچ کاربری علاقه ندارد متوجه شود دستبند سلامتی‌اش هربار که سعی می‌کند فشار خون او را بگیرد، بر عضله‌اش فشار می‌آورد.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر علی آباد کتول استان گلستان

از طرف دیگر این اتفاق یعنی سنجش - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر علی آباد کتول استان گلستان - فشار خون باید مرتباً رخ دهد تا گجت بتواند اطلاعات خود را همیشه به روز کرده و دقت آن را بالا ببرد. به همین دلیل است که مایکروسافت سراغ روش جدیدی رفته است.

همانطور که گفته شد پتنت جدید کمپانی ردموندی به عینک‌های طبی با قابلیت سنجش فشار خون اختصاص دارد و قرار است سنسور‌هایی نوری را در دسته‌های آن عینک جاسازی شود.

این سنسور‌ها قادرند که با استفاده از سه محل مختلف روی صورت - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کاربر، نبض وی را اندازه بگیرند. پس از آن، گجت یادشده می‌تواند زمان و نرخ نبض در این نواحی را سنجیده و فشار خون کاربر را محاسبه کند.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر علی آباد کتول استان گلستان

علاوه بر این، سنسور‌های یادشده قادرند به روش‌های متعدد، اطلاعات دیگری را نیز از فعالیت‌های مختلف بدست - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آورند.

با این حال پتنت‌ها ممکن است معنی خاصی نداشته باشند - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و هیچ‌گاه محصولی بر اساس آنها ساخته نشود اما از طرفی امکان دارد طرح‌های مفهومی جدیدی بر پایه‌ی آنها ساخته شود و ساختار پوشیدنی‌های هوشمند را دگرگون سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone