🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: الکترود تشخیص شعله در پکیج چیست؟
    پاسخ: در قسمت بالای شعله و برای ایمنی شعله است که اگر بعد از 7 ثانیه نتواند گرمای شعله را حس کند مسیر گاز را می بندد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه پکیج من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرات یا خدمات شما گارانتی داره؟
    پاسخ: بله، تمام خدماتی که از همکاران ما ارائه شده دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: پرشر سوئیچ هوا در پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی مانند ترموستات حد است که در صورت نیاز جلو جرقه زدن و کارکرد فن را می گیرد.
  5. سوال: دلیل ارور دادن پکیج چیست؟
    پاسخ: خرابی در قطعات مختلف یا خرابی خود برد ممکن است باعث ارور دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32320.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی و اوپو هم وارد رقابت بر سر موبایل های تاشو می شوند

هوآوی و سامسونگ هم اکنون اصلی ترین توسعه دهندگان موبایل های تاشو به حساب می آیند و انتظار می رود در آینده نه چندان دور، از ابداعات تازه خود رونمایی کنند؛ اما بنابر گزارش نشریه ...

هوآوی و سامسونگ هم اکنون اصلی ترین توسعه دهندگان موبایل های تاشو به حساب می آیند و انتظار می رود در آینده نه چندان دور، - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از ابداعات تازه خود رونمایی کنند؛ اما بنابر گزارش نشریه کره ای ET Times، به نظر می رسد این دو کمپانی در این مسیر تنها نبوده و شیائومی و اوپو هم وارد رقابت بر سر موبایل های تاشو شده اند.

نشریه مورد اشاره می گوید - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که دو تولیدکننده چینی در حال مذاکره با تامین کنندگان هستند تا قطعات مربوط به موبایلی تاشو را تهیه کنند. لولاها و نمایشگرهای تاشو، مهم ترین قطعات در چنین دیوایس هایی به شمار می روند. گفته می شود شیائومی و اوپو با در پیش گرفتن راه هواوی، قطعات خود را - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از تامین کنندگان چینی دریافت خواهند کرد اما به نام ال جی دیسپلی هم به عنوان یکی از تامین کنندگان احتمالی اشاره شده است.

اگر گزارش های اخیر صحت داشته باشند، طراحی موبایل تاشوی شیائومی به گونه ایست که به سمت بیرون تا می شود؛ یعنی درست برعکس آنچه هواوی و سامسونگ با طراحی تاشو خود به سمت داخل در پیش گرفته اند. در این بین، رویکرد اوپو هنوز نامشخص باقی مانده است.

گذشته از این مسائل، سوال مهم اینست که آیا موبایل تاشو شیائومی ارزان قیمت تر از رقبا خواهد بود یا خیر. هرچه نباشد این برند به ارائه قابلیت های بیشتر نسبت به رقبا با قیمت کمتر مشهور است. بنابراین اگرچه هنوز هیچ چیز مشخص نیست، - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اما متعجب نخواهیم شد اگر دیوایس شیائومی با قیمت بسیار پایین تری نسبت به همتای سامسونگ و هواوی از راه برسد.

در واقع - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - جالب است بدانید که حتی نسخه مخصوص موبایل Mi Mix شیائومی که از طلای 18 عیار در حاشیه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - های آن استفاده شده بود تنها 590 دلار قیمت داشت و موبایل Mi 8 Explorer Edition - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - هم که تکنولوژی های بیشتری را نسبت به مدل استاندارد در خود جای - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - داده با قیمت 577 دلار به دست مشتریان رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone