🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  3. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  5. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16132.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

جزئیات ثبت نام تست انسانی واکسن ایرانی کرونا اعلام شد

مراحل ایمنی و ایمنی زایی واکسن غیر فعال شده کووید ۱۹ در قالب مطالعه فاز یک انسانی آغاز و شرایط کسانی که قصد ثبت نام تست انسانی واکسن ایرانی کرونا را دارند اعلام شده است. پیش‌تر ...

مراحل ایمنی و ایمنی زایی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر دستجرد استان قم - واکسن غیر فعال شده کووید ۱۹ در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر دستجرد استان قم - قالب مطالعه فاز یک انسانی آغاز و شرایط کسانی که قصد ثبت نام تست انسانی واکسن - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر دستجرد استان قم - ایرانی کرونا را دارند اعلام شده است. پیش‌تر گفته - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر دستجرد استان قم - شده بود اگر مشکل حادی برای تست‌دهندگان پیش بیاید به آنها دیه اعطا می‌شود.

بر اساس گزارشی که باشگاه خبرنگاران جوان منتشر کرده، شرکت «شفا فارمد» وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای نخستین بار در کشور واکسن ویروس کرونای غیر فعال (ویروس کشته شده) را پس از انجام مراحل مختلف تحقیق و توسعه، مطالعات حیوانی و اخذ کلیه مجوز‌های قانونی از سازمان غذا و دارو و کمیته ملی اخلاق در پژوهش وزارت بهداشت، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر دستجرد استان قم - آماده مطالعه انسانی کرده است.

هم اکنون مراحل ایمنی و ایمنی زایی واکسن غیر فعال شده کووید ۱۹ در قالب مطالعه فاز یک انسانی آغاز شده است و داوطلبانی که قصد شرکت در این کارآزمایی بالینی را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر دستجرد استان قم - دارند، باید برای ثبت نام با سامانه ۴۰۳۰ - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر دستجرد استان قم - تماس بگیرند و دارای شرایط زیر باشند:

  • سن ۱۸ تا ۵۰ سال
  • عدم ابتلا به کووید ۱۹ در ماه‌های گذشته یا در حال حاضر
  • عدم تماس با فرد مبتلا به کرونا در ۱۴ روز اخیر
  • فاقد هر گونه بیماری حاد یا مزمن جسمی یا روحی
  • امکان حداقل یک هفته اقامت رایگان در هتلی در تهران
  • در دسترس بودن ۲۸ روز در تهران یا اقامت ۲۸ روزه در هتل

در فاز اول بعد از تزریق اول واکسن، یک بار آنتی‌بادی افراد چک می‌شود تا بررسی شود میزان آنتی بادی چقدر افزایش - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر دستجرد استان قم - می‌یابد. بعد از دو هفته تزریق دوم انجام می‌شود و دوباره بررسی‌ها انجام می‌شود. همه این موارد به طور دقیق در پروتکلی تدوین شده که انجام می‌شود. گفتنی است واکسن کرونا به کودکان و همچنین زنان باردار تزریق نمی‌شود.

همچنین - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر دستجرد استان قم - اعلام شده - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر دستجرد استان قم - این موارد صرفا به عنوان پیش فرض‌های اولیه شرکت در این طرح است و داوطلبان باید لیست کاملی از معاینات و آزمایش‌های تخصصی را پس از مراجعه حضوری به صورت رایگان انجام دهند و سایر شرایط بالینی را نیز احراز کنند.

پیش‌تر مدیرعامل این مرکز اعلام کرده بود اگر مساله حادی برای داوطلبین پیش بیاید، به آنها دیه داده می‌شود. «مینو محرز» در گفتگو با خبرآنلاین گفته بود: «معمولا در این شرایط به داوطلبان جایزه‌ای هم در نظر گرفته می‌شود، اگر مشکلی برایشان پیش بیاید - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر دستجرد استان قم - بیمه هستند و خدایی نکرده اگر مسئله حادتری پیش بیاید دیه داده می‌شود.»

آیا شما حاضر به داوطلب بودن برای تست واکسن ایرانی کرونا هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone