🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  2. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  3. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  4. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  5. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16152.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

پرتاب موفق ماهواره جاسوسی آمریکا توسط اسپیس اکس [تماشا کنید]

اسپیس اکس ماهواره‌ای جاسوسی متعلق به یکی از آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا را با موفقیت در مدار زمین مستقر کرد. راکت فالکن ۹ روز گذشته ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران از پایگاه فضایی کندی پرتاب شد ...

اسپیس اکس ماهواره‌ای جاسوسی متعلق به یکی از - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس - آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا را با موفقیت در مدار زمین - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس - مستقر کرد.

راکت فالکن ۹ روز گذشته ساعت ۱۷:۳۰ به - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس - وقت ایران از - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس - پایگاه فضایی کندی پرتاب شد و - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس - مأموریت NROL-108 را آغاز کرد. این راکت ماهواره جاسوسی متعلق به دفتر ملی شناسایی (NRO) را به مدار برد. دفتر ملی شناسایی یکی از آژانس‌های فوق سری در وزارت دفاع آمریکا به - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس - شمار می‌رود به همین دلیل اطلاعات چندانی از این ماهواره و خصوصیات آن به غیر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس - از نام مستعار گوریل (gorilla) در دست نیست.

این مأموریت ابتدا قرار بود سه روز قبل (۱۷ دسامبر) قبل انجام شود ولی به دلیلی مشکلات فنی به دیروز موکول شد. تقریباً هشت دقیقه پس از پرتاب مرحله اول راکت فالکن ۹ در محل تعیین شده در دماغه «کیپ کاناورال» واقع در فلوریدا فرود آمد و هفتادمین بازیابی موفق مرحله اول راکت فالکن را برای شرکت اسپیس اکس رقم زد.

نکته جالب - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس - اینکه اسپیس اکس معمولاً مرحله اول راکت‌هایش را روی کشتی خودران و در اقیانوس اطلس فرود می‌آورد، اما در این مأموریت مرحله اول راکت روی خشکی فرود آمد. NROL-108 بیست و ششمین - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس - و آخرین پرتاب اسپیس اکس در سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود.

مأموریت اصلی ماهواره مورد بحث مشخص نیست و دولت آمریکا نیز هدف از استقرار آن در مدار زمین را اعلام نکرده است. دفتر ملی شناسایی ایالات متحده با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد که این ماهواره قابلیت «دفاع از خود» را دارد و به مأموریت این آژانس در محافظت از - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر داراب استان فارس - جنگ افزارها، منافع و دوستان آمریکا اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone