🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  2. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  3. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  5. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16139.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اپل، گوگل، مایکروسافت و موزیلا گواهی HTTPS قزاقستان برای جاسوسی را مسدود کردند

اپل، گوگل، مایکروسافت و موزیلا یک گواهی امنیتی روت (Root certificate) که دولت قزاقستان از آن برای رمزگشایی ترافیک HTTPS ساکنین پایتخت این کشور استفاده می‌کرد را مسدود کردند. دولت قزاقستان اوایل ماه دسامبر سال ...

اپل، گوگل، مایکروسافت و موزیلا یک گواهی امنیتی روت (Root certificate) که دولت قزاقستان از - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اصفهان استان اصفهان - آن برای رمزگشایی ترافیک HTTPS ساکنین پایتخت این کشور استفاده می‌کرد را - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اصفهان استان اصفهان - مسدود کردند.

دولت قزاقستان اوایل ماه دسامبر سال جاری میلادی ارائه دهندگان اینترنت را مجبور کرد تا دسترسی ساکنین شهر «نورسلطان» (پایتخت قزاقستان) به برخی سایت‌های خارجی را در - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اصفهان استان اصفهان - صورت عدم نصب یک گواهی دیجیتال مخصوص روی مرورگر مسدود کنند. اگر کاربران از نصب این گواهی خودداری می‌کردند، دسترسی به سایت‌هایی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اصفهان استان اصفهان - همچون گوگل، توییتر، یوتیوب، فیسبوک، اینستاگرام و نتفلیکس را از دست می‌دادند.

مقامات قزاقستان مدعی شدند هدف از نصب این گواهی آموزش دادن آژانس‌های امنیت سایبری، شرکت‌های - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اصفهان استان اصفهان - خصوصی و مخابراتی برای - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اصفهان استان اصفهان - مقابله با حملات سایبری است. به گفته دولت قزاقستان حملات سایبری به این کشور در دوران کرونا ۲.۷ برابر افزایش یافته به همین دلیل - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اصفهان استان اصفهان - آنها وادار به انجام این تمرین آموزشی شده اند.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اصفهان استان اصفهان

آنطور که در گزارش آمده، ادعای مقامات دولت قزاقستان مبنی بر نصب اجباری گواهی دیجیتال برای مقابله با حملات سایبری هیچ پشتوانه فنی ندارد چرا که گواهی‌های دیجیتال نمی‌توانند مانع از انجام حملات سایبری - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اصفهان استان اصفهان - گسترده شده و از آنها معمولاً فقط برای رمزنگاری و محافظت از ترافیک اینترنت در برابر نظارت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اصفهان استان اصفهان - شرکت‌های شخص ثالث استفاده می‌شود.

حالا با - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اصفهان استان اصفهان - مسدودسازی گواهی مورد بحث، حتی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اصفهان استان اصفهان - اگر کاربران آن را نصب کرده باشند، مرورگرهای کروم، اج، فایرفاکس و سافاری از آن استفاده نمی‌کنند بنابراین مقامات دولت قزاقستان قادر به جاسوسی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اصفهان استان اصفهان - از کاربران نخواهند بود.

این دومین مرتبه‌ای است که اپل، گوگل، موزیلا و مایکروسافت به عنوان چهار توسعه دهنده بزرگ مرورگر در دنیا گواهی دیجیتال دولت قزاقستان را که به منظور انجام حملات مرد میانی (MitM) توسعه داده شده مسدود می‌کنند. مرداد - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اصفهان استان اصفهان - ماه سال قبل این کشور یک گواهی مخرب دیگر برای جاسوسی از ترافیک اینترنت کاربران حین بازدید از شبکه‌های اجتماعی روس و انگلیس زبان توسعه داده بود که توسط شرکت‌های یاد شده مسدود شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone