🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  2. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  3. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  4. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  5. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16118.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اپل تمام ظرفیت اولیه تولید تراشه‌های ۳ نانومتری TSMC را رزرو کرده است

اپل می‌خواهد تعداد بالایی دستگاه مجهز به اپل سیلیکون تولید کند و در همین راستا ظاهرا تمام ظرفیت اولیه تولید تراشه‌های ۳ نانومتری TSMC را سفارش داده است. گزارش‌ها در گذشته از نهایی شدن فرایند ...

اپل - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر محلات استان مرکزی - می‌خواهد تعداد بالایی دستگاه مجهز به اپل سیلیکون تولید کند و در همین راستا ظاهرا تمام ظرفیت اولیه تولید - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر محلات استان مرکزی - تراشه‌های ۳ نانومتری TSMC را سفارش داده است.

گزارش‌ها در گذشته از نهایی شدن فرایند سه نانومتری TSMC در آینده نزدیک - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر محلات استان مرکزی - خبر داده بودند و حالا طبق گزارشی جدید، اپل می‌خواهد از این لیتوگرافی برای تولید پردازنده‌های سری M و سری A استفاده کند و تمام ظرفیت اولیه را هم سفارش داده است.

بر اساس این گزارش، منابع زنجیره تامین ادعا کرده‌اند که آزمایش‌ها برای این لیتوگرافی بدون مشکل انجام شده‌اند.به نظر می‌رسد TSMC می‌تواند سالانه ۶۰۰ هزار یا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر محلات استان مرکزی - ماهانه ۵۰ هزار پردازنده تولید کند و تولید انبوه آن‌ها از سال ۲۰۲۲ آغاز می‌شود.

این میزان تولید افزایش پیدا خواهد کرد چرا که طبق گزارش اخیر، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر محلات استان مرکزی - TSMC برای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر محلات استان مرکزی - اینکه به سوددهی برسد باید حداقل ۳۰۰ میلیون تراشه تولید کند. در این گزارش اشاره‌ای به میزان سفارش اپل نشده و همچنین نمی‌دانیم دقیقا در چه تاریخی این چیپ‌ها در اختیار این غول فناوری قرار می‌گیرند. با این حال ظاهرا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر محلات استان مرکزی - بیشتر این سفارش‌ها مربوط به پردازنده‌های سری M برای مک‌ها می‌شود.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر محلات استان مرکزی

طبق گزارش جدید، تراشه‌های ۳ نانومتری برای آیپدها و مک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و البته با - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر محلات استان مرکزی - فرایند جدید TSMC، نسل آینده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر محلات استان مرکزی - پردازنده‌های سری - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر محلات استان مرکزی - A برای آیفون هم تولید می‌شود. شایعات گذشته از تولید چیپ A16 با لیتوگرافی ۳ نانومتری در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر محلات استان مرکزی - سال ۲۰۲۲ خبر داده بودند.

بر اساس ادعای TSMC، تراشه‌های ۳ نانومتری در مقایسه با چیپ‌های ۵ نانومتری تقریبا ۱۰ تا ۱۵ درصد عملکرد بهتری خواهند داشت. از نظر صرفه‌جویی در مصرف انرژی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر محلات استان مرکزی - هم این پردازنده‌های جدید تا ۲۵ درصد بهبود پیدا می‌کنند.

TSMC در حال توسعه یک فرایند ۴ نانومتری است که پیش از لیتوگرافی ۳ نانومتری از راه می‌رسد. این کمپانی به صورت مستقیم با سامسونگ رقابت می‌کند، اما طبق اعلام منابع TSMC رقیب کره‌ای خود را شکست می‌دهد و حداقل ۶ ماه زودتر به چنین فناوری دست پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone