🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  2. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  5. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16142.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اپل واچ و آیفون احتمالا در آینده به دوربین مخفی مجهز می‌شوند

اخیرا اطلاعات پتنت جدید اپل منتشر شده که از احتمال قرارگیری دوربین و فلاش در زیر نمایشگر نسل بعدی آیفون و اپل واچ خبر می‌دهد که در زمان عدم استفاده، مخفی باقی می‌ماند. یکی از محدودیت‌های ...

اخیرا اطلاعات پتنت جدید اپل منتشر شده که از احتمال قرارگیری - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نور استان مازندران - دوربین و فلاش در زیر نمایشگر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نور استان مازندران - نسل بعدی آیفون و اپل واچ خبر می‌دهد که در زمان عدم استفاده، - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نور استان مازندران - مخفی باقی می‌ماند.

یکی از محدودیت‌های اپل واچ، عدم استفاده از دوربین در آن است که شاید اپل برای آن یک راه‌حل پیدا کرده باشد. طبق پتنت جدید این کمپانی، می‌توان دوربین و فلاش را زیر نمایشگر تعبیه کرد.

در این پتنت به دستگاه‌های الکترونیکی با نمایشگر دو مرحله‌ای اشاره شده که دارای لایه‌ها با فناوری‌های نمایشگر متفاوت است. ظاهرا این تکنیک - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نور استان مازندران - را می‌توان برای دستگاه‌های مجهز به صفحه نمایش استفاده کرد، اما در این پتنت بیشتر به اپل واچ اشاره شده است.

در این پتنت نوشته شده:

«دستگاه‌های الکترونیکی مانند موبایل‌ها برخی مواقع دارای نمایشگرها و سایر قطعات اپتیکال مانند - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نور استان مازندران - دوربین‌ها و فلاش هستند. قرارگیری این اجزای نوری درون یک دستگاه الکترونیکی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. شاید نمایشگرها در زمان عدم استفاده جذاب هم نباشند و برخی مواقع، دستگاه‌ها به بخش نامناسبی برای قرارگیری دوربین‌ها و فلاش‌ها مجهز شده‌اند.»

با توجه به توضیحات پتنت، اپل احتمالا به برش نمایشگر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نور استان مازندران - آیفون‌ها و همچنین برآمدگی دوربین اصلی آن‌ها اشاره می‌کند که می‌توان با فناوری جدید آن‌ها را برطرف کرد. با این وجود اپل در جزئیات پتنت خود نمایشگرهای کوچک را مدنظر قرار داده که می‌توانند شامل چندین لایه برای - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نور استان مازندران - عملکردهای مختلف در اپل واچ باشند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نور استان مازندران

در این پتنت با موارد زیر برمی‌خوریم:

«یک دستگاه الکترونیکی شاید شامل نمایشگری دو مرحله‌ای باشد. این صفحه نمایش می‌تواند شامل یک لایه داخلی با آرایه پیکسل برای نمایش تصاویر و یک لایه خارجی متشکل از تعدیل‌کننده نور با آرایه‌ای از سلول‌ها باشد که هرکدام - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نور استان مازندران - از آن‌ها - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نور استان مازندران - می‌توانند در حالت شفاف یا مسدودیت نور قرار بگیرند.»

در این پتنت به نوعی لایه نمایشگر اشاره شده که می‌تواند ویدیوها را نشان دهد و روی آن لایه دیگری قرار می‌گیرد که می‌تواند اطلاعات تقریبا ثابت مانند متون را به نمایش بگذارد. این لایه دوم می‌تواند خاموش شود تا کاربران به ویدیو دسترسی پیدا کنند یا اینکه روشن شود تا ظاهر این دستگاه تغییر کند.

این - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نور استان مازندران - لایه‌ها می‌توانند باعث ثبت تصاویر و ورود نور به دوربین یا خروج نور فلاش هم شوند. این پتنت توسط ۸ مخترع به ثبت رسیده که در حق اختراع‌های قبلی اپل هم نقش داشته‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone