🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  2. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  3. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  4. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16147.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

نتایج اولیه بنچمارک‌ها: شکست اسنپدراگون ۸۸۸ از A14 Bionic اپل

اپل چندین هفته پیش از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ با چیپ A14 Bionic رونمایی کرد و اسنپدراگون ۸۸۸ هم به تازگی معرفی شده. حالا طبق نتایج اولیه بنچمارک‌ها، پردازنده پرچمدار کوالکام عملکرد ضعیف‌تری نسبت به نماینده ...

اپل چندین هفته پیش از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ با چیپ - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تاکستان استان زنجان - A14 Bionic رونمایی کرد و اسنپدراگون ۸۸۸ هم به تازگی معرفی شده. حالا طبق نتایج اولیه بنچمارک‌ها، پردازنده پرچمدار کوالکام عملکرد ضعیف‌تری نسبت به نماینده اپل دارد.

کوالکام دیروز نتایج رسمی بنچمارک‌های اسنپدراگون ۸۸۸ را منتشر کرد و حالا سایت Anantech آن‌ها با نتایج اپل A14 Bionic مقایسه کرده. در حالی که نسل جدید چیپست پرچمدار - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تاکستان استان زنجان - کوالکام نسبت به اسنپدراگون ۸۶۵ بهبود زیادی را تجربه کرده، همچنان از A14 Bionic عملکرد پایینتری دارد.

اسنپدراگون ۸۸۸ که با لیتوگرافی ۵ نانومتری توسعه یافته - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تاکستان استان زنجان - و از - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تاکستان استان زنجان - یک هسته Cortex-X1 و سه هسته Cortex-A78 بهره می‌برد، از چیپ A13 Bionic مورد استفاده در گوشی‌های سری آیفون ۱۱ هم شکست خورده است.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تاکستان استان زنجان

جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام در بنچمارک گیک‌بنچ در بخش تک هسته‌ای - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تاکستان استان زنجان - به امتیاز ۱۱۳۵ دست پیدا کرده که پایینتر از - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تاکستان استان زنجان - A13 Bionic با امتیاز ۱۳۳۱ و A14 Bionic با امتیاز ۱۶۰۳ است. در بخش چند هسته‌ای امتیاز اسنپدراگون ۸۸۸ برابر ۳۷۹۴ است، در حالی که A14 Bionic به امتیاز ۴۱۸۷ دست پیدا کرده. چیپ A13 Bionic نسبت به نماینده کوالکام عملکرد پایینتری از خود نشان داده و امتیاز ۳۳۶۶ را بدست آورده است.

در بخش پردازشگر گرافیکی هم اسنپدراگون ۸۸۸ نتوانسته - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تاکستان استان زنجان - چیپ‌های مورد استفاده در گوشی‌های سری آیفون ۱۲ و آیفون ۱۱ را شکست دهد. با وجود این شکست، پردازنده جدید کوالکام بهترین عملکرد را در دنیای اندروید از خود نشان - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تاکستان استان زنجان - می‌دهد و بالاتر از کرین ۹۰۰۰ - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تاکستان استان زنجان - در گوشی میت ۴۰ پرو قرار می‌گیرد.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تاکستان استان زنجاندر گذشته گزارش‌ها به شکست A14 Bionic توسط اسنپدراگون ۸۸۸ اشاره کرده بودند، اما طبق نتایج اولیه چنین موضوعی صحت ندارد. بد نیست بدانید با - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تاکستان استان زنجان - نتایج اولیه پردازنده پرچمدار کوالکام - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تاکستان استان زنجان - روبه‌رو هستیم و با توجه به این موضوع شاید عملکرد آن در دنیای واقعی متفاوت باشد.

اسنپدراگون ۸۸۸ در پرچمدارهای اندرویدی زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد و این احتمال وجود دارد که با بهینه‌سازی‌های مختلف، عملکرد آن بهبود پیدا کند و حتی بتواند A14 Bionic را شکست دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone