🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رشت استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رشت استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16123.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

وان پلاس عرضه نخستین ساعت هوشمند در اوایل ۲۰۲۱ را تایید کرد

چند سالی است که خبرهای مختلفی در مورد ساعت هوشمند وان پلاس منتشر می‌‌شود؛ اما خبری از رونمایی اسمارت واچ توسط این شرکت نیست. حالا اما مدیرعامل وان پلاس معرفی نخستین ساعت هوشمند در اوایل ...

چند سالی است که خبرهای مختلفی در مورد ساعت هوشمند وان پلاس منتشر می‌‌شود؛ اما خبری از رونمایی اسمارت واچ توسط این شرکت نیست. حالا اما مدیرعامل وان پلاس معرفی نخستین ساعت هوشمند در اوایل سال ۲۰۲۱ را تایید کرده است.

«پیت لاو» مدیرعامل وان پلاس در توییتی ضمن تایید گزارش‌های قبلی در مورد جاه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رشت استان گیلان - طلبی‌های شرکت برای توسعه ساعت هوشمند، اعلام کرد که این شرکت روی توسعه ساعت هوشمند جدیدی کار می‌کند که قرار است اوایل سال نو میلادی معرفی شود.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رشت استان گیلان

در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رشت استان گیلان - سال 2016، «کارل پی» یکی از بنیانگذاران وان پلاس، طرح هایی از ساعت هوشمند با قاب دایره‌ای شکل در توییتر به اشتراک گذاشته بود. در همان مقطع زمانی وی اعلام کرد این شرکت قصد دارد به زودی چنین محصولی را به بازار عرضه کند.

چند ماه قبل وان پلاس هدفون‌های جدید وان پلاس بادز را رونمایی کرد. لذا تصور اینکه بخواهد وارد بازار اسمارت واچ - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رشت استان گیلان - نیز بشود و علاوه بر گوشی‌های هوشمند، محصولات دیگری به بازار عرضه کند، دور از ذهن نیست.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رشت استان گیلان

هرچند قبلا گفته شده بود که ساعت این شرکت از سیستم عامل - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رشت استان گیلان - Wear OS بهره نمی‌برد اما پیت لاو این مساله را رد کرد. پیت لاو در مصاحبه مطبوعاتی اخیر خود با یکی از نشریات چینی گفت:

«سیستم عامل Wear OS - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رشت استان گیلان - قطعا جای پیشرفت دارد. در تلاشیم با - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رشت استان گیلان - همکاری گوگل بتوانیم ارتباط بین اکوسیستم Wear OS ، اندروید تی‌وی و گوشی‌های هوشمند اندرویدی را بهبود ببخشیم تا چنین دستگاه‌هایی عملکرد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رشت استان گیلان - بهتری در این اکوسیستم داشته باشند.»

پیت لاو در توییت خود اطلاعاتی در مورد مشخصات محصول جدید به اشتراک نگذاشته است؛  بنابراین مشخص نیست که آیا محصول جدید از طراحی مدور برخوردار خواهد بود یا - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رشت استان گیلان - خیر.

تنها اطلاعاتی که در حال حاضر در مورد ساعت هوشمند وان پلاس می‌دانیم این است - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رشت استان گیلان - که اوایل سال 2021 معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود وان پلاس 9 و وان - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رشت استان گیلان - پلاس 9 پرو اسفند-فروردین‌ماه به بازار عرضه شوند، ممکن است این شرکت تصمیم بگیرد نخستین اسمارت واچ خود را همزمان با گوشی‌های هوشمند جدیدش در دسترس کاربران قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone