🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  5. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16137.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن Camera Go گوگل عکاسی HDR در گوشی‌های اقتصادی را ممکن کرد

فروردین ماه امسال گوگل، اپلیکیشن «Camera Go» را برای گوشی‌های اقتصادی معرفی کرد. حدود یک ماه بعد مشخص شد که این شرکت قصد دارد حالت HDR را به این اپلیکیشن اضافه کند. سرانجام پس از ...

فروردین ماه امسال گوگل، اپلیکیشن «Camera Go» را برای گوشی‌های اقتصادی معرفی کرد. حدود یک ماه بعد مشخص شد که این شرکت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - قصد دارد حالت HDR را به این اپلیکیشن اضافه کند. سرانجام پس از گذشت حدود هشت ماه، شرکت مانتین ویویی تایید کرده است که این ویژگی در دسترس کاربران اکثر گوشی‌های اندرویدی قرار گرفته است.

گوگل با انتشار توییتی به صورت رسمی تایید کرد که حالت HDR در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته است - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - و می‌توانند از این ویژگی در عکاسی با گوشی استفاده کنند. در توییت منتشر شده گوگل اعلام کرده است که کیفیت تصویر نهایی تصویر در حالت HDR‌ روی گوشی‌های هوشمند شرکت‌های مختلف، متفاوت خواهد بود؛ اما به‌طور کلی این ویژگی به بهبود کیفیت عکاسی کمک می‌کند.

گوگل در متن توییت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - خود اعلام کرده که اپلیکیشن Camera Go نسبت به قبل با عملکرد بهتری - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند عکس‌هایی با جزئیات بیشتر و رنگ غنی‌تر با استفاده از دوربین گوشی موبایل خود تصویربرداری کنند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان

سیستم عامل اندروید گو ادیشن برای - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - گوشی‌های ارزان قیمت با رم 2 گیگابایت یا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - کمتر طراحی شده است. بیشتر گوشی‌هایی که از این نسخه اندروید بهره می‌برند، در کشورهای - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - در حال توسعه به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - فروش می‌رسند و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - کاربران چنین کشورهایی را هدف قرار داده است.

هر از چند گاهی، گوگل ویژگی‌های جدیدی برای سیستم عامل اندروید گو ادیشن - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - معرفی می‌کند و اوایل سال جاری اپلیکیشن Camera Go را برای چنین دستگاه‌هایی معرفی کرد. پس از مدت زمان کوتاهی، گوگل نخستین ویژگی مهم این برنامه یعنی حالت شب را به آن اضافه کرد و دو ماه بعد خبرهایی در مورد مجهز شدن برنامه به حالت HDR مطرح - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - شد.

با این حساب، اپلیکیشن Camera Go فقط در گوشی‌های هوشمند مجهز به اندروید گو ادیشن در دسترس کاربران قرار دارد. اگرچه که APK آن روی هر دستگاهی با اندروید - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - 8 اوریو یا بالاتر قابل نصب است؛ اما ویژگی‌های Night Mode و HDR روی آنها کار نمی‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone