🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  2. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  4. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16121.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

خودروی اپل، ارزش استارتاپ سازنده باتری مورد حمایت بیل گیتس را افزایش داد

گزارش‌ها از احتمال تولید خودروی برقی اپل در سال ۲۰۲۴ خبر می‌دهند و این موضوع ارزش استارتاپ سازنده باتری مورد حمایت بیل گیتس به نام «QuantumScape» را افزایش داده است. طبق گزارشی که دیروز از ...

گزارش‌ها از احتمال تولید خودروی برقی اپل در سال ۲۰۲۴ خبر می‌دهند و این موضوع ارزش استارتاپ سازنده باتری مورد حمایت بیل گیتس به نام «QuantumScape» را افزایش داده است.

طبق گزارشی که دیروز از سوی رویترز منتشر شد، اپل به علت پیشرفت در توسعه یک - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جهرم استان فارس - باتری مخصوص - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جهرم استان فارس - با طراحی مونوسل در سال ۲۰۲۴ خودروی برقی خود را تولید می‌کند. این باتری جدید وزن و حجم کمتری نسبت به نمونه‌های کنونی دارد و همراه با - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جهرم استان فارس - چگالی انرژی بالاتر، برد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جهرم استان فارس - خودروهای الکتریکی را هم افزایش می‌دهد. ظاهرا این غول دنیای فناوری به دنبال استفاده از باتری «لیتیوم آهن فسفات» در اولین خودروی برقی خود است.

انتشار این گزارش روی استارتاپ‌های فعال در زمینه باتری تاثیر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جهرم استان فارس - گذاشته که یکی از آن‌ها، QuantumScape است. ارزش سهام این کمپانی از روز دوشنبه تاکنون شاهد افزایش ۷۵ درصدی بوده و طی سه ماه گذشته نیز رشد ۴۱۷ درصدی را تجربه کرده است.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جهرم استان فارس

استارتاپ QuantumScape در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و مدیرعامل سابق مایکروسافت، بیل گیتس به همراه کمپانی فولکس واگن از حامیان آن - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جهرم استان فارس - محسوب می‌شوند. این استارتاپ چند روز پیش از پیشرفت بزرگی در زمینه فناوری باتری خود پرده برداشت. QuantumScape با باتری تقریبا حالت جامد خود می‌تواند تا ۸۰ - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جهرم استان فارس - درصد برد خودروهای برقی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جهرم استان فارس - را افزایش دهد.

علاوه بر افزایش تقریبا دو برابری برد خودروها با این باتری، می‌توان ۸۰ درصد ظرفیت آن را در مدت ۱۵ دقیقه شارژ کرد و همچنین پس از ۸۰۰ چرخه شارژ، بیش از ۸۰ درصد ظرفیت آن باقی می‌ماند. این باتری همچنین غیرقابل احتراق است.

QuantumScape توانسته باتری توسعه دهد که برخی از بزرگترین مشکلات خودروهای الکتریکی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جهرم استان فارس - یعنی سرعت شارژ و ایمنی را برطرف کند. در کنار این موارد، چنین دستاوردی می‌تواند برای سایر صنایع هم مفید باشد.

در حالی که این پیشرفت‌ها می‌تواند خود دلیلی برای افزایش ارزش سهام این استارتاپ تحت حمایت بیل گیتس باشند، گزارش‌ها درباره تولید خودروی اپل یکی دیگر از دلایل - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جهرم استان فارس - تمایل سرمایه‌گذاران برای خرید سهام QuantumScape محسوب می‌شود.

شرکت‌های زیادی می‌خواهند با تسلا رقابت کنند و همین موضوع باعث افزایش تقاضا برای باتری می‌شود که رشد فروش شرکت‌هایی مانند QuantumScape را در پی دارد. حالا که گزارش‌ها از ورود اپل به این بخش از بازار خبر می‌دهند، شاید تقاضا بیشتر از پیش‌بینی‌های قبلی باشد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جهرم استان فارس

با وجود تمام این موارد، تولید انبوه باتری حالت جامد استارتاپ مورد حمایت بیل گیتس تا سال ۲۰۲۵ آغاز نمی‌شود - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جهرم استان فارس - و البته احتمالا در ابتدا در اختیار فولکس واگن به عنوان مالک ۳۱ درصد سهام آن، قرار می‌گیرد. این احتمال وجود دارد که QuantumScape برای - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر جهرم استان فارس - توسعه باتری با اپل همکاری کند، البته سخنگوی آن اشاره‌ای به این موضوع نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone