🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  2. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  3. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16140.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل وان پلاس توسعه ساعت هوشمند این کمپانی را تایید کرد

مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات درباره ساعت هوشمند وان پلاس هستیم و حالا به تازگی مدیرعامل این کمپانی، «پیت لاو» وجود چنین گجتی را در مصاحبه اخیرش تایید کرده است. در گذشته این شرکت چینی برنامه‌های ...

مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات درباره ساعت هوشمند وان پلاس هستیم و حالا به تازگی مدیرعامل این کمپانی، «پیت لاو» وجود چنین گجتی را در مصاحبه اخیرش تایید کرده است.

در گذشته این شرکت چینی برنامه‌های خود برای عرضه یک ساعت هوشمند را کنار گذاشته بود، با این حال در هنگام رونمایی از وان پلاس 8T دوباره - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشتپر استان گیلان - شاهد انتشار شایعاتی درباره این محصول بودیم که البته دلیل این موضوع، انتشار تصویری از طرح یک ساعت هوشمند توسط این کمپانی بود.

لاو در جدیدترین مصاحبه‌اش وجود ساعت هوشمند جدید شرکت تحت مدیریتش را تایید کرده اما اشاره‌ای به علت ترک پروژه قبلی یا ویژگی‌های محصول آینده وان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشتپر استان گیلان - پلاس نکرده است. طبق گفته لاو، این شرکت چینی در حال همکاری با گوگل برای بهبود ارتباطات - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشتپر استان گیلان - میان اکوسیستم Wear OS، اندروید تی وی و گوشی‌های هوشمند اندرویدی است.

امکان ارتباط و تعامل میان این دستگاه‌ها مشابه با رویکرد اپل است که می‌توان محصولات مختلف را به وسیله پلتفرم آن به یکدیگر متصل کرد. در حال - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشتپر استان گیلان - حاضر نمی‌توانیم درباره برنامه‌های وان پلاس اظهارنظر دقیقی کنیم، ولی با توجه به همکاری نزدیک با گوگل انتظار می‌رود ساعت هوشمند آن با Wear OS از راه برسد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشتپر استان گیلان

پیت لاو اطلاعات - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشتپر استان گیلان - بیشتری درباره این ساعت هوشمند منتشر نکرده و تنها بطور رسمی از توسعه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشتپر استان گیلان - آن خبر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشتپر استان گیلان - داده. با وجود این موضوع در ماه‌های گذشته شایعات زیادی در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشتپر استان گیلان - فضای مجازی منتشر شده‌اند که بیشتر آن‌ها به طراحی گرد این محصول برخلاف طراحی اپل واچ اشاره می‌کنند. برخی گزارش‌ها از نسخه Cyberpunk 2077 این ساعت مشابه با وان پلاس 8T خبر داده بودند.

با توجه به تایید رسمی اخیر، انتظار می‌رود در هفته‌های آینده این کمپانی اطلاعات بیشتری درباره ساعت هوشمند خود - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشتپر استان گیلان - منتشر کند. در این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشتپر استان گیلان - میان منابع مختلف در دنیای فناوری نیز بیکار نخواهند بود و علاوه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشتپر استان گیلان - بر انتشار مشخصات، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هشتپر استان گیلان - احتمالا تصاویری از طراحی‌ها و حتی نمونه اولیه این محصول هم در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بنفشه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام روز بخیر میتونم یه سوال بپرسم تعمیرگاه شما نیک کری هشتپر هم اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در نیک کری شهر هشتپر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone