🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  3. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  4. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  5. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16148.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

سونی با پروژه جدید خود هوش مصنوعی را به صنعت آشپزی می‌آورد

سونی از پروژه‌ای جدید با تمرکز بر خوراک‌شناسی رونمایی کرده که می‌خواهد با استفاده از هوش مصنوعی و ربات خلاقیت و تکنیک‌های آشپزی را ارتقا دهد. سونی پروژه هوش مصنوعی جدید خود به نام Gastronomy ...

سونی از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر همدان استان همدان - پروژه‌ای جدید با تمرکز بر خوراک‌شناسی رونمایی کرده که می‌خواهد با استفاده از هوش مصنوعی و ربات خلاقیت و تکنیک‌های آشپزی را ارتقا دهد.

سونی پروژه هوش مصنوعی جدید خود به نام Gastronomy Flagship Project را معرفی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر همدان استان همدان - کرد. این پروژه بر سه بخش تمرکز می‌کند: استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد دستور پخت غذاهای جدید، بکارگیری راهکارهای رباتیک برای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر همدان استان همدان - کمک به آشپزها حین طبخ غذاها و ایجاد یک اجتماع برای اشتراک گذاری اطلاعات که به عنوان شالوده دو‌ بخش دیگر عمل می‌کند.

سونی می‌گوید پروژه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر همدان استان همدان - مورد بحث - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر همدان استان همدان - با استفاده از داده‌های دستور العمل‌های پخت و مواد اولیه مثل مزه، بو، چاشنی، ساختار مولکولی و مواد مغذی یک اپلیکیشن - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر همدان استان همدان - ایجاد دستور پخت توسعه خواهد داد تا آشپزها از آن برای طراحی غذاها و منوهای جدید با در نظر گرفتن محیط زیست و سلامت مردم استفاده کنند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر همدان استان همدان

سازنده ژاپنی امیدوار است ربات دستیار نیز که از سنسورها و یادگیری ماشینی بهره می‌برد، پس از آموزش دیدن به آشپزها در تمامی فرآیندهای طبخ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر همدان استان همدان - غذاها از آماده‌سازی تا کشیدن غذاها کمک کند. هدف بلندپروازنه این است که ربات با تقلید از آشپزها مهارت‌ها و تکنیک‌های آنان را با «سرعت و دقت بالا» ترکیب کند.

تشکیل یک اجتماع مخصوص نیز آشپزهای سراسر دنیا و همچنین دانشگاه‌ها، مؤسسات تحقیقاتی و شرکت‌های مربوطه را دور هم جمع می‌کند تا سونی را در بهبود عملکرد ربات و هوش مصنوعی یاری کنند.

راهیابی ربات‌ها به آشپزخانه اتفاق تازه‌ای نیست و شرکت‌های بسیاری به این موضوع علاقه نشان داده‌اند. سامسونگ در نمایشگاه CES امسال از ربات دستیار Chef Bot برای کمک به آشپزها حین آماده‌سازی غذاها رونمایی کرد. علاوه بر این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر همدان استان همدان - استارتاپ‌های مختلف نمونه اولیه ربات‌هایی با قابلیت آماده‌سازی سریع پیتزا، سیب زمینی سرخ کرده، برگرها و غیره را توسعه داده‌اند. اواسط مهر ماه امسال شرکت Miso Robotics ربات آشپز پیشرفته خود با - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر همدان استان همدان - قابلیت کار کردن با دستگاه گریل و سرخ را با قیمت ۳۰ هزار دلار روانه بازار کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone