🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  3. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16120.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اگزینوس ۲۱۰۰ در بنچمارک چندهسته‌ای چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ را شکست داد

نتایج اولیه بنچمارک گیک‌بنچ، از برتری چیپست معرفی نشده اگزینوس 2100 سامسونگ در آزمون چند هسته‌ای نسبت به اسنپدراگون 888 کوالکام خبر می‌دهد. «Ice Universe» یکی از افشاگران معروف در توییتر امتیازهای آزمون تک هسته‌ای ...

نتایج اولیه بنچمارک گیک‌بنچ، از برتری چیپست معرفی نشده اگزینوس 2100 سامسونگ در آزمون چند هسته‌ای - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر فریمان استان خراسان - نسبت به اسنپدراگون 888 کوالکام خبر می‌دهد.

«Ice Universe» یکی از افشاگران معروف در توییتر امتیازهای آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای بنچمارک منتسب به چیپست اگزینوس 2100 سامسونگ را منتشر کرده است.

با وجودی که امکان ارائه نتایج واقعی بنچمارک گیک‌بنچ وجود ندارد؛ اما چیپست اگزینوس 2100 در آزمون تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز 1108 و در آزمون چند هسته‌ای موفق به کسب امتیاز 3996 شد.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر فریمان استان خراسان

این در حالی است که در بنچمارک قبلی تراشه منتسب به اگزینوس 2100، در آزمون تک هسته‌ای امتیازی برابر با 1006 و در آزمون چند  - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر فریمان استان خراسان - هسته‌ای امتیاز  3059 را کسب کرده بود. - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر فریمان استان خراسان - براساس اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی کوالکام، اسنپدراگون 888 نیز در تست تک‌ هسته‌ای امتیاز 1135 و در - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر فریمان استان خراسان - آزمون چند هسته‌ای امتیاز 3794 را کسب - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر فریمان استان خراسان - کرده بود.

سامسونگ رسما تاریخ معرفی چیپست جدید از سری اگزینوس را اعلام کرد. این چیپست که انتظار می‌رود اگزینوس 2100 باشد، در تاریخ 23 دی‌ماه (‌12 ژانویه) و بعد از معرفی سری گلکسی S21 رونمایی خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود برخی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر فریمان استان خراسان - نسخه‌های گلکسی S21 با چیپست اگزینوس 2100 در برخی بازارها عرضه شوند.

بر اساس شایعه‌هایی که تاکنون در مورد اگزینوس 2100 - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر فریمان استان خراسان - منتشر شده، ظاهرا باید منتظر رونمایی تراشه‌ای با لیتوگرافی 5 نانومتری - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر فریمان استان خراسان - باشیم که از یک هسته بسیار - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر فریمان استان خراسان - قدرتمند کورتکسX1 با سرعت کلاک - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر فریمان استان خراسان - 2.91 گیگاهرتز، سه هسته کورتکس A78 با سرعت 2.81 گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف کورتکس A55 با سرعت 2.21 گیگاهرتز برخوردار بوده و از پردازشگر Mali-G78 برای رندرهای گرافیکی استفاده می‌کند.

اگزینوس 2100 بی‌شک رقیب سرسختی برای اسنپدراگون 888 محسوب می‌شود. در بنچمارک‌های منتسب به این دو چیپست، اگزینوس 2100 توانسته از برخی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر فریمان استان خراسان - جهات برتری‌هایی نسبت به رقیب خود داشته باشد؛ اما در نهایت باید منتظر رونمایی اگزینوس 2100 باشیم و - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر فریمان استان خراسان - ببینیم در عمل آیا چیپست سامسونگ می‌تواند تهدیدی برای تراشه قدرتمند کوالکام در بازار محسوب شود یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone