🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  2. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  3. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  5. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34916.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

سوء استفاده شبیه ساز اندروید Andy OS از کاربران برای استخراج ارز مجازی

در ماه های اخیر سوء استفاده از منابع سخت افزاری دستگاه های کاربران روز به روز در حال افزایش بوده و اکنون این موضوع به یکی از شبیه سازهای اندروید روی کامپیوترها نیز رسیده: Andy ...

در ماه های اخیر سوء استفاده از منابع سخت افزاری دستگاه های کاربران روز به روز در حال افزایش بوده و اکنون این موضوع به یکی از شبیه سازهای اندروید روی کامپیوترها نیز رسیده: Andy OS.

علی رغم اینکه ارزش برخی از ارزهای مجازی در هفته های اخیر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرخرود استان مازندران - کاهش یافته ولی بسیاری از سوء - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرخرود استان مازندران - استفاده کنندگان به دنبال - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرخرود استان مازندران - بهره بردن رایگان و بدون اجازه از منابع سخت افزاری کاربران هستند تا به این ترتیب بتوانند - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرخرود استان مازندران - پولی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرخرود استان مازندران - به جیب بزنند. اکنون گزارش شده که Andy OS، شبیه ساز محبوب اندروید روی کامپیوترهای دسکتاپ، به منظور استخراج ارز - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرخرود استان مازندران - مجازی اقدام به سوء استفاده از منابع کامپیوتر کاربران می کند.

اگر با شبیه سازهای اندروید آشنایی ندارید باید بگوییم که به کمک آنها می توانید محیط اندروید را در سیستم عامل دیگری (از جمله ویندوز) شبیه سازی کنید. به عبارتی به لطف شبیه سازها می توانید هر اپلیکیشن یا بازی را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرخرود استان مازندران - روی کامپیوتر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرخرود استان مازندران - اجرا کنید.

یکی از کاربران Andy OS - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرخرود استان مازندران - به تازگی دریافته که دمای - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرخرود استان مازندران - پردازنده در هنگام اجرای این شبیه ساز افزایش قابل توجهی نسبت به میزان معمول دارد و در عین حال کارایی کامپیوتر در بازی ها بیش از حد معمول کاهش می - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرخرود استان مازندران - یابد. این کاربر در بررسی ها دریافته که مشکل از فایلی به نام updater.exe سرچشمه می گیرد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرخرود استان مازندران

ظاهراً این فایل در فرایند نصب شبیه ساز مورد بحث نصب می شود. در بررسی فایل مشخص شده که این فایل به استخراج کننده های ارز مجازی آلوده است که به صورت مخفیانه و بدون اطلاع به کاربر، با استفاده از منابع سخت افزاری سیستم اقدام به استخراج رمز پول می کند.

اشاره شده که مشکل از ابزار نصب کننده Andy OS نیست و به خود سیستم عامل شبیه ساز باز می گردد. به عبارتی نرم افزار اندی به واسطه ارتباط با یک آدرس IP اقدام به دریافت فایل - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرخرود استان مازندران - های مورد نیاز برای معدن کاوی روی سیستم می کند.

بنا بر ادعای نماینده ای از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرخرود استان مازندران - اندی، سیستم عامل از فناوری بلاک چِین بهره می برد و به همین دلیل است که فایل updater به عنوان یک تهدید شناخته می شود. با این حال برخی اعتقاد دارند که ابزار استخراج کننده در واقع بخشی از سیستم عامل مورد بحث نیست و توسط فایل ثالثی روی سیستم نصب می شود.

هنگامی که تلاش شده برای حل مشکل با کمپانی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرخرود استان مازندران - تماس گرفته شود، به نظر می رسد تماس ها سانسور شده اند. به این ترتیب باید گفت که اگر این - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرخرود استان مازندران - شبیه ساز را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرخرود استان مازندران - نصب کرده اید، بهتر است به دنبال جایگزین دیگری برای - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرخرود استان مازندران - آن باشید و به روشی که در انجمن ردیت تشریح شده، اقدام به حذف آن کنید.

- تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرخرود استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone