🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  3. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  5. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34903.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیونی شتاب‌دهنده تریگ آپ و شرکت شناسا روی ایده‌ها

شتاب‌دهنده «تریگ آپ» امروز به همراهی شرکت سرمایه گذاری جسورانه «شناسا» (پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد) با برگزاری یک نشست خبری از تحول رویکرد خود در نحوه شتاب‌دهی و سرمایه‌گذاری در تیم‌ها و استارتاپ‌ها خبر دادند و ...

شتاب‌دهنده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - «تریگ آپ» امروز به همراهی شرکت سرمایه گذاری جسورانه «شناسا» (پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد) با برگزاری یک نشست خبری از تحول رویکرد خود در نحوه شتاب‌دهی و سرمایه‌گذاری در تیم‌ها و استارتاپ‌ها خبر دادند و عنوان نمودند که در پی ورود به حوزه‌های جدیدی هستند.

«حامد ساجدی»، مدیرعامل شناسا از راه‌اندازی مراکز پیش شتاب‌دهی، تغییر فاز شتاب‌دهنده تریگ آپ و همچنین برنامه‌های دیگری خبر داد که آینده روشن‌تری را برای این دو شرکت ترسیم خواهند کرد. او همچنین اعلام کرد که این شرکت میزان سرمایه‌گذاری برای سه سال آینده را تا ۲۰ درصد افزایش داده است، هرچند او عدد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دقیقی از بودجه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اولیه بیان نکرد و تنها به گفتن «چند ده میلیارد تومان» اکتفا نمود.

«حمیدرضا علوی»، معاون رشد و شتاب‌دهی تریگ‌ آپ نیز در این باره توضیحاتی تکمیلی ارائه داد و گفت این شتاب‌دهنده تصمیم دارد در حوزه‌های خاصی مانند تکنولوژی‌های مرتبط به سلامت، آموزش، آب، سبک‌زندگی و فین‌تک حضور پیدا کند: «حالا فرآیند در تریگ آپ به گونه‌ای است که بتوانیم از همان ابتدا و زمان شکل گیری ایده در کنار افراد باشیم و به آنها سرویس‌های مختلف بدهیم.»

اما ساختار جذب تیم‌ها در تریگ آپ نیز تغییراتی داشته و حالا یک دوره‌ی ۶ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ماهه برای روند جدید وجود دارد: «تیم‌ها وارد دوره پیش‌شتاب‌دهی یک ماهه می‌شوند و در صورت مستعد و موفق بودن، به مرحله بعدی شتاب‌دهی که یک - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دوره ۵ ماهه است وارد می‌شوند؛ کل این دوره ۶ ماه خواهد بود و سرمایه‌گذاری برای هر تیم رقمی معادل ۴۰ میلیون تومان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - است.»

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان

به گفته علوی پس از این شش ماه، در صورتی که تیم همچنان به کار خود ادامه دهد به یک دوره‌ی پساشتاب‌دهی و راندهای مختلف - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سرمایه‌گذاری خواهد رسید. ساجدی اما - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در ازای سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیونی، چه سهامی از تیم‌ دریافت خواهد شد، عنوان کرد که این سهم به ۱۵ درصد خواهد رسید.

یکی از حوزه‌های خاصی که شناسا و تریگ آپ می‌خواهند در آن فعال شوند، فین‌تک است. اما آیا این تصمیم گرفته شده تا کار نو و تازه‌ای در این حوزه انجام شود - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - یا صرفاً به دلیل وجود پشتوانه‌ای به نام بانک پاسارگاد این تصمیم گرفته شده است؟ ساجدی، مدیرعامل شناسا - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در پاسخ به دیجیاتو می‌گوید:

«در واقع سه دلیل دارد. ما حتی اگر به پاسارگاد متصل نبودیم، فین‌تک حوزه آینده داری حتی در حالت بین‌المللی است و در آن ورود می‌کردیم. از طرفی نه به عنوان پشتوانه، اما سازمان مادر ما یک گروه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مالی است. امروز ۹۶ درصد از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - فعالیت‌های بانک پاسارگاد خارج از شعبه‌اش اتفاق می‌افتد. اگر غیر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از این بود، باید ۲۵ برابر سرمایه‌گذاری فیزیکی صورت می‌گرفت. در نتیجه [ورود به فین‌تک] ارزش افزوده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برای شرکت مادر ما هم ایجاد خواهد کرد. از سوی دیگر وقتی به ۱۰ الی ۲۰ سال گذشته نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که زندگی ما اکنون شباهتی به آن زمان ندارد. به همین دلیل حدس - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می‌زنیم رفتارهای ۱۰ سال آینده نظام بانکی نیز در آینده شبیه به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - امروز نباشد. در پاسارگاد برنامه ریزی جدی شده که بانکی با چهره روزگار آینده را شکل دهد و یکی از ستون‌ها، ناگزیر فین‌تک خواهد بود.»

نکته دیگری که در این نشست خبری مطرح شد، از میان برداشته شدن راندهای جذب در تریگ آپ بود. معاون رشد و شتابدهی تریگ‌ آپ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خبر داد که حالا راندهای مختلف جذب حذف شده و این شتابدهنده همیشه پذیرش دارد.

- تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زرین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ آیا شما میدان مالک اشتر گنبد کاووس کار انجام میدید.
پاسخ: بله در میدان مالک اشتر شهر گنبد کاووس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone