🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  2. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  3. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  4. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  5. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34919.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

گروه‌بندی عکس‌های مشابه در گوگل فوتوز آسان‌تر می‌شود

گوگل بی سر و صدا قابلیت‌های جدیدی به اپلیکیشن فوتوز اضافه کرده که در صورت عدم اطلاع از آن‌ها، شاید متوجه حضورشان نشوید. یکی از این ویژگی‌ها امکان جدیدی برای گروه‌بندی عکس‌هاست که بعضی کاربران ...

گوگل - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - بی سر و صدا قابلیت‌های جدیدی به اپلیکیشن فوتوز اضافه کرده که در صورت عدم اطلاع از آن‌ها، شاید متوجه حضورشان نشوید. یکی از این ویژگی‌ها امکان جدیدی برای گروه‌بندی عکس‌هاست که بعضی کاربران اپلیکیشن از انتشار آن خبر داده‌اند.

به لطف ارتقای الگوریتم هوش مصنوعی فوتوز، این اپلیکیشن حالا می‌تواند تصاویر دارای سوژه‌های مشابه یا آن‌هایی که - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - در یک بازه زمانی مشخص گرفته شده‌اند را در یک گروه گردآوری کند. به لطف - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - این کار می‌توانید مدیریت بسیار بهتری بر تصاویر ذخیره شده در گالری خود داشته باشید.

جالب است بدانید که فارغ از گروه‌بندی، گوگل فوتوز حالا می‌تواند از میان عکس‌های گردآوری شده در یک پوشه آن‌هایی که کیفیت بهتری دارند را جدا کرده و برای ذخیره‌سازی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - به شما پیشنهاد بدهد. تشخیص این تصاویر هم به لطف هوش مصنوعی پیشرفته اپلیکیشن انجام می‌شود.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مازندران استان مازندران

هر بار که اپلیکیشن مجموعه‌ای از تصاویر را در یک پوشه گردآوری می‌کند، تصویر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - بندانگشتی‌ای ظاهر می‌شود که این موضوع را به اطلاع شما برساند. هوش مصنوعی برنامه نیز عکسی که جلوه بهتری داشته باشد را با یک ستاره از سایر تصاویر متمایز خواهد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - کرد.

لازم به گفتن نیست که امکان ذخیره تصاویر گروه‌بندی شده هم برایتان وجود دارد. اما قابلیت جدیدی که از آن صحبت کردیم، هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد و به نظر می‌رسد که برای کلیه کاربران گوگل فوتوز منتشر نشده است. بنابراین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - اگر هنوز چنین گزینه‌ای در اپلیکیشن نمی‌بینید بهتر است که چند روز دیگر برای انتشار آن منتظر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - بمانید.

گوگل - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - فوتوز برای مدیریت تصاویر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - امکانات بسیار زیادی دارد که یاد گرفتن کار با آن‌ها ممکن است زمان‌بر باشد. اگر می‌خواهید با این امکانات آشنا شوید، از شما دعوت می‌کنیم که مقاله آموزشی دیجیاتو با عنوان «آموزش گوگل فوتوز برای مبتدی‌ها» را از دست ندهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone