🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  2. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  4. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  5. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34908.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اولین تصاویر ثبت شده با اکسپریا XZ2 پریمیوم را ببینید

چندی پیش شرکت سونی از اکسپریا XZ2 پریمیوم با دوربین دوگانه و نمایشگر 4K رونمایی کرد و اعلام نمود که این گوشی از طراحی کلی XZ2 بهره می برد اما از نظر دوربین، نمایشگر، میزان رم و باتری ...

چندی پیش شرکت سونی از اکسپریا XZ2 پریمیوم با دوربین دوگانه و نمایشگر 4K رونمایی کرد و اعلام نمود که این گوشی از طراحی کلی XZ2 بهره می برد اما از نظر دوربین، نمایشگر، میزان رم و باتری بهینه سازی هایی در آن صورت گرفته است.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردستان استان اصفهان

بسیاری از طرفداران این برند ژاپنی به دنبال مقایسه‌ی توانایی‌‌های دوربین این مدل موبایل با دیگر پرچمداران هستند تا مشاهده - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردستان استان اصفهان - کنند که بهینه‌ سازی‌های سونی در این مدل جدید، چه تغییراتی درآن ایجاد کرده است.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردستان استان اصفهان

حال اولین تصاویر ثبت شده با اکسپریا XZ2 پریمیوم در فضای مجازی منتشر شده و کاربران به راحتی می‌توانند کیفیت دوربین این موبایل را تخمین بزنند.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردستان استان اصفهان

گفته شده که این عکس‌ها به وسیله‌ نمونه‌ی اولیه‌ای از این موبایل گرفته شده و ممکن است گوشی تولید شده، نتایج و کیفیت عکس‌های متفاوتی را رقم زند.

خوشبختانه اولین تصاویر ثبت شده با اکسپریا XZ2 پریمیوم هر کدام در شرایط نوری مختلفی گرفته شده‌اند. این مسئله موجب شده که توانایی گوشی یاد شده در هر محیط به خصوصی سنجیده شود.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردستان استان اصفهان

همانظور که می‌دانید  بزرگترین به روزرسانی صورت گرفته در XZ2 پریمیوم به دوربین آن برمی گردد. پنل عقب این موبایل میزبان دوربین دوگانه ای است - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردستان استان اصفهان - که به جای برخورداری از سنسورهای تله فوتو و زوم مثل محصولات اپل و سامسونگ، از دو حسگر 19 مگاپیکسلی رنگی و 12 مگاپیکسلی مونوکروم - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردستان استان اصفهان - بهره می برد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردستان استان اصفهان

حساسیت حسگر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردستان استان اصفهان - این - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردستان استان اصفهان - دوربین به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردستان استان اصفهان - حداکثر 51200 واحد ISO می رسد که رقمی قابل توجه است. معمولا تصاویری که توسط موبایل در چنین شرایطی ثبت - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردستان استان اصفهان - شوند، کیفیت قابل قبولی ندارند.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردستان استان اصفهان

با این حال سونی مدعی شده که «پردازنده سیگنال تصویر فیوژن AUBE» با ترکیب داده های هر دو سنسور، نویز تصاویر را کاهش داده و در محیط های با نور بسیار کم چنان عملکردی دارد که پیش از این تنها در دوربین های با - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردستان استان اصفهان - قابلیت تعویض لنز مشاهده شده است.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردستان استان اصفهان

ماژول دوربین دوگانه اکسپریا - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردستان استان اصفهان - XZ2 پریمیوم توانایی ثبت ویدئوهای فوق آهسته 1080P با نرخ 960 فریم بر ثانیه را دارد و از قابلیت عکسبرداری پرتره - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردستان استان اصفهان - پشتیبانی خواهد کرد اما این امکان از طریق یک به روزرسانی و در پاییز در اختیار کاربران قرار می گیرد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر اردستان استان اصفهان

 

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone