🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  2. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  3. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  4. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  5. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34900.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

مقایسه عملکرد فیس آنلاک در سامسونگ گلکسی A8 و هواوی نوا 3e

در سال ۲۰۱۷ دو ویژگی مهم به تلفن های هوشمند اضافه شد، صفحه نمایش بدون حاشیه و قابلیت باز کردن قفل دستگاه با چهره ی کاربر. این دو ویژگی حالا به فاصله ی کمی در ...

در سال ۲۰۱۷ دو ویژگی مهم به تلفن های هوشمند اضافه شد، صفحه نمایش بدون حاشیه و قابلیت باز کردن قفل دستگاه با چهره ی کاربر. این دو ویژگی حالا به فاصله ی کمی در دنیای میان رده ها - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - هم در دسترس است، هرچند در این میان سوالی پیش می آید، اینکه آیا یک گوشی میان رده بدون داشتن تجهیزاتی مثل فرستنده مادون قرمز یا اسکنر عنبیه، می تواند صرفاً با توکل بر دوربین جلوی بدنه، این عملکرد را به خوبی انجام - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دهد و تجربه کاربری مناسبی برای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کاربر فراهم کند؟

در این مطلب نگاهی داریم به عملکرد باز شدن قفل با چهره کاربر در ۲ موبایل میارن رده: گلکسی A8 - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سامسونگ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و نوا 3e هواوی. با دیجیاتو همراه شوید.

هر دو میان رده برای باز کردن قفل دستگاه از دوربین جلوی بدنه استفاده می کنند. هواوی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - می گوید نوا 3e برای اینکه صورت کاربر را به درستی تشخیص دهد، جزئیات چهره را در ۱۰۰۰ نقطه بررسی می کند، بر همین اساس از امنیت بالایی برخوردار است. - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سامسونگ در صفحه رسمی معرفی گلکسی A8 به وضوح نوشته باز کردن قفل با چهره از روش های دیگر مثل گذرواژه امنیت پایین تری دارد، هرچند کمی جلوتر که برویم، هواوی هم در مورد امنیت این روش توضیح بیشتری می دهد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل

در مورد امنیت این روش کمی بعد صحبت می کنیم، اما اول باید چهره ی کاربر را در هر دو تلفن - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - هوشمند ثبت کنیم. - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در منوی تنظیمات گلکسی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - A8 به بخش Face recognition می رویم و register face را می زنیم.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل

در این مرحله دستگاه توصیه می کند برای رسیدن به بهترین نتیجه عملیات ثبت چهره را در محیط داخلی و دور از تابش مستقیم خورشید انجام دهید. حدود ۳ ثانیه طول می کشد که دستگاه چهره ی شما را برای باز کردن قفل به شکل کامل به خاطر سپارد.

در میان رده هواوی هم مراحل مشابهی را در پیش داریم. این بار به قسمت Face unlock می رویم و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مراحل را آغاز می کنیم. این همان جایی است که هواوی توضیح می دهد امنیت اسکن چهره از حسگر اثر انگشت یا - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - گذرواژه کمتر است. این بار بر خلاف سامسونگ، کل عملیات ثبت چهره در حافظه ظرف یک چشم بهم زدن انجام می گیرد و پس از - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آن دستگاه آماده به کار است.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل

در نور طبیعی روز، وقتی موبایل را از روی میز - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - یا داخل جیب بردارید و دکمه ی پاور را فشار دهید، هر دو موبایل در اغلب اوقات ظرف کمتر از یک ثانیه صورت کاربر را شناسایی کرده و قفل دستگاه را باز می کنند. عملیات تشخیص کاربر از طریق چهره ظرف ۰/۸ دهم ثانیه انجام می شود، در حالی که حسگر اثر انگشت در ۰/۳ ثانیه عمل می کند، اما در کل استفاده از چهره برای باز کردن قفل دستگاه برای برخی کاربران راحت تر است. فقط باید گوشی را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - برداشته و پس از فشار دادن دکمه ی پاور، دستگاه را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - جلوی صورت قرار دهید.

هواوی در این بخش به طور محسوسی عملکرد بهتری دارد و عملیات شناسایی چهره و باز کردن قفل را با سرعت بالاتری نسبت به رقیب کره ای انجام می دهد. در مورد دقت عملکرد نیز میان رده ی هواوی دست بالاتر را دارد. مثلاً - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اگر عینک بزنید، گلکسی A8 کمی در تشخیص دقیق چهره به مشکل بر می خورد و احتمال دارد شما را شناسایی نکند، در حالی که استفاده از عینک در عملکرد Nova 3e اخلالی ایجاد نمی کند. حتی استفاده از کلاه هم باعث می شود عملکرد گلکسی A8 کمی کند شود، در حالی که نوا - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - 3e با کلاه هم به خوبی کاربر را تشخیص - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - می دهد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل

اگر کسی عکس یا ویدیویی از صورت شما به دستگاه نشان دهد، قفل هیچکدام از دو محصول باز نمی شود. حتی اگر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - وقتی خواب هستید کسی گوشی را جلوی صورت شما بگیرد، دستگاه متوجه بسته بودن چشم ها می شود و از باز شدن قفل جلوگیری می کند. هواوی می گوید اطلاعات چهره ی کاربر روی بخش TEE پردازنده ذخیره می شود و امنیت بالایی دارد. این بخش از پردازنده به شکل موازی با سیستم عامل فعالیت می کند و کاملاً مستقل است، در نتیجه کسی نمی تواند بدون اجازه به داده های آن دسترسی پیدا کند.

اما در شب تفاوت اصلی بین پرچمداران و میان رده ها در باز کردن قفل مشخص می شود. هر دو میان رده در نبود تجهیزاتی مثل فرستنده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مادون قرمز قادر نیستند صورت کاربر را در تاریکی به خوبی تشخیص دهند، بر همین اساس در شب باید به سراغ روش های قدیمی مثل استفاده از - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - حسگر اثر انگشت یا گذرواژه برگردیم.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل

از این مورد که بگذریم، هر دو میان رده به خوبی قادر هستند مثل یک پرچمدار گران قیمت امروزی آخرین دستیافته های دنیای فناوری را برای شما فراهم کرده و باز کردن قفل با اسکن چهره را امکان پذیر نمایند. بین این دو محصول هم هواوی با سرعت بیشتر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و دقت بالاتری عملکرد خود را انجام می دهد، در حالی که حدود ۵۰۰ هزار تومان هم از رقیب کره ای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ارزان تر است. در حال حاضر گلکسی A8 در بازار ایران با قیمت حدود ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و نوا 3e با قیمت حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone