🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  2. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  3. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  4. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  5. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34928.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

نسخه جدید کافه بازار با تمرکز ویژه بر جام جهانی ۲۰۱۸ منتشر شد

کافه بازار با انتشار یک به‌روزرسانی مهم، به استقبال از جام جهانی ۲۰۱۸ رفته و به همین مناسبت امکانات و بخش‌های جدیدی به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. با دریافت نسخه ۷.۱۶.۸ اپلیکیشن تغییرات عمده‌ای را در زمینه ...

کافه بازار با انتشار یک به‌روزرسانی مهم، به استقبال از جام جهانی ۲۰۱۸ رفته و به همین مناسبت امکانات و بخش‌های جدیدی به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. با دریافت نسخه ۷.۱۶.۸ اپلیکیشن تغییرات عمده‌ای را در زمینه پخش ویدیو مشاهده می‌کنید و به بخش‌های ویژه‌ و جدیدی برای تماشای ویدیوهای مرتبط با جام جهانی دسترسی خواهید داشت.

یکی از مهم‌ترین تغییرات، امکان تماشای ویدیوهای مخصوص جام جهانی به طور مستقیم از درون بازار و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - بدون نیاز به دانلود و نصب برنامه‌های اضافیست. به لطف «اپلیکیشن‌های آنی» یا - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - همان Instant Apps   حالا می‌توانید اخبار، نتایج و ویدئوهای مخصوص مسابقات جام جهانی را مستقیما از صفحه اصلی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - کافه بازار دنبال کنید و در خلال تماشای زنده مسابقات با دیگر کاربران - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - به بحث و گفتگو بپردازید.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان
نمایی از بخش های جدید اضافه شده به آخرین نسخه کافه بازار

امین امیرشریفی، مدیرعامل کافه بازار در مورد این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - تغییرات می گوید: "این امکانات با همکاری توسعه دهندگان و ناشران محتوا - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - از جمله برنامه های آنی فراهم شده است."

او با اشاره به تغییراتی که در نسخه فعلی بازار ایجاد شده و به تدریج در صفحه‌ی اول ظاهر خواهد شد، می‌گوید: "کافه بازار قصد دارد خود را بستر عرضه‌ی محتوا و سرگرمی معرفی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - کند، و در حال حاضر تمرکز ما روی محتوای ویدئویی است. ما در پی این هستیم که بهترین سرویس تماشای ویدئو را در کنار محتوای مناسب به کاربرانمان ارائه کنیم."

نسخه ۷.۱۶.۸ کافه بازار به تازگی از مرحله آزمایشی خارج شده و نوتیفیکیشن آپدیت آن طی ساعات گذشته برای کاربران اپلیکیشن ارسال شده است. با این وجود اگر اپلیکیشن را روی موبایل‌تان نصب ندارید، می‌توانید با مراجعه به این لینک برنامه را دانلود کنید.

شما در مورد تغییرات اخیر کافه بازار چه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - نظری دارید؟ آیا تا به حال از اپلیکیشن‌های آنی استفاده کرده‌اید؟ نظرات و تجربیات‌تان را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone