🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  5. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34902.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

آیا سلطه صدا و سیما بر شبکه‌های اینترنتی آغاز شده است؟

«زابی واکا» نام برنامه‌‌ ویژه جام جهانی است که قرار بود توسط آزاده صمدی در شبکه «آیو اسپرت» اجرا شود، اما ناظران صدا و سیما رضایت به این کار ندادند و بهرنگ علوی جایگزین مجری ...

«زابی واکا» نام برنامه‌‌ ویژه جام جهانی است که قرار بود - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - توسط آزاده صمدی در شبکه «آیو - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اسپرت» اجرا شود، اما ناظران صدا و سیما رضایت به این کار ندادند و بهرنگ علوی جایگزین مجری زن برنامه فوتبالی شد.

آیو یکی از شبکه‌های اینترنت خانگی‎ست که صدا و سیما بر محتوای آن - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نظارت مستقیم دارد، منتها تلاش - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بر این بود که نظارت صدا و سیما بر شبکه‎های فرا صوت به حداقل ممکن برسد. ولی چنانکه مشخص است این سازمان سلطه خود را بر شبکه‌های غیر تلویزیونی حفظ کرده است. حال این تسلط که شکل قانونی آن نظارت است، چه حد و مرزی دارد؟

در ابتدا باید گفت که شبکه‌‎های اینترنتی در دو دسته IPTV و VOD جای می‌گیرند. تفاوت این دو دسته - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به سازمان‌ها و وزارتخانه‌هایی مرتبط می‌شود که از آنها مجوز دریافت کرده‌اند. شرکت‌های IPTV مجوز خود را مستقیما از صدا و سیما دریافت کرده‌اند و این سازمان هم به طور مستقیم و کامل بر محتوای آنها نظارت دارد.

ولی شرکت‌های VOD مجوزشان را در ابتدا از وزارت ارشاد دریافت می‌کردند و حالا با شکل‌گیری سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر باید دومین مجوز را از سازمان تازه تاسیس دریافت کنند.

تعهداتی که شرکت‌های IPTV دادند

«محمد صراف» رئیس انجمن - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - صنفی IPTV و VOD در گفتگو - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - با دیجیاتو به اعطای مجوز  IPTV توسط سازمان صدا و سیما برای 7 شرکت اشاره می‌کند و توضیح می‌دهد:

«این سازمان به طور مستقیم بر محتوایی که روی سامانه‌های IPTV قرار می‌گیرد، نظارت دارد و - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - محتوا درصورت تائید، بارگذاری می‌شود. این نظارت شامل برنامه‌های لایو هم می‌شود در واقع صدا و - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سیما همان نظارتی که بر محتوای خود دارد بر شرکت‌های IPTV هم دارد.»

از آنجائیکه شبکه آیو جزو شرکت‌های IPTV است و صدا و سیما بر محتوای آنها نظارت دارد، می‌توان حدس زد که این سازمان بر مجری برنامه هم - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نظارت خواهد داشت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - چراکه مجری هم بخشی از همان محتوا محسوب می‌شود.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

صراف می‌گوید که این نظارت‌ها - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - براساس قراردادی است که خود شرکت‌های IPTV بسته و تعهد داده‌اند: «در واقع آنها صدا و سیما را به عنوان ناظر خود پذیرفته‌اند، هرچند ممکن است سازمان در برخی موارد خیلی سختگیرانه عمل نکند. به علاوه آنها تعهدات مالی سنگینی هم به تلویزیون داده‌اند که باعث می‌شود که آنها طبق نظر صدا و سیما رفتار کنند.»

نظارت صدا و سیما بر شبکه‌های اینترنتی VOD کمتر است

شرکت‌های VOD نیز مجوز خود را از وزارت ارشاد دریافت کرده‌اند و به تازگی با تشکیل - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر، به نظر می‌رسد که - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - باید مجوزهای این سازمان را هم دریافت کنند. به گفته رئیس انجمن صنفی IPTV و VOD ، رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر توسط صدا و سیما منصوب می‌شود. بنابراین صدا و سیما به طور غیر مستقیم بر شرکت‌های VOD نظارت دارد که سختگیرانه نیست.

در ابتدای اردیبهشت ماه کمیسیون فرهنگی مجلس مصوبه‌ای مطرح کرده بود مبنی بر اینکه صدا و سیما بر تمامی شرکت‌های صوت و تصویر فراگیر نظارت داشته باشد اما هنوز چارچوب‌های مدل‌های نظارتی مشخص نیست. صراف معتقد است ملاحظات سختگیرانه‌تری دارند اما در سازمان جدید قرار است مدل‌های نظارتی بر شرکت‌های VOD مبتنی بر نیازی که جامعه تعریف و مشخص شود:

«سعی بر این است تا نظارت ها سختگیرانه نباشد. مثلا پیشنهاد می‌شود اگر وزارت ارشاد مجوز فیلمی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - را داده است، سازمان صوت و تصویر فراگیر نیز این مجوز را قبول داشته باشد تا موازی کاری نشود. این درحالی‎ست که ممکن است در شرکت‌های IPTV طبق نظر صدا و سیما برخی از فیلم‌هایی که قبلا پخش شده‌اند،  با اصلاح - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بارگذاری شوند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone