🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  2. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  4. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  5. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34921.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اوپو Find X احتمالاً بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه را خواهد داشت

اوپو Find X قرار است فردا معرفی شود و طی هفته‌های اخیر، گزارش شده این گجت از مشخصات قابل توجهی بهره خواهد برد. حال صفحه تبلیغاتی زنده‌ای که اخیراً برای این موبایل راه‌اندازی شده، به ...

اوپو Find X قرار است فردا معرفی شود و طی هفته‌های اخیر، گزارش شده این گجت از مشخصات قابل توجهی بهره خواهد برد. حال صفحه تبلیغاتی زنده‌ای که اخیراً برای این موبایل راه‌اندازی شده، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شیرگاه استان مازندران - به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شیرگاه استان مازندران - ویژگی خاص این گوشی اشاره می‌کند و بیان می‌کند که اوپو Find X احتمالاً بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه را خواهد داشت.

این تصویر، توجه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شیرگاه استان مازندران - کاربران را به نسبت نمایشگر به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شیرگاه استان مازندران - بدنه بالای این موبایل جلب می‌کند - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شیرگاه استان مازندران - اما روش متفاوتی برای مطرح کردن ویژگی یاد شده در نظر گرفته است. این پوستر تنها ۹ اول این درصد را به نمایش گذاشته و دو عدد دیگر را مخفی کرده تا کنجکاوی کاربران را برانگیزد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شیرگاه استان مازندران

با این وجود چندی پیش بن گسکین، با انتشار پستی در توییتر، برنامه‌ی تبلیغاتی این شرکت را خراب کرده چرا که او در این پست خاطرنشان کرده بود اوپو Find X - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شیرگاه استان مازندران - از نسبت نمایشگر به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شیرگاه استان مازندران - بدنه ۹۳.۸ درصد بهره خواهد برد. این درصد بالا موجب می‌شود که گوشی یاد شده به کم حاشیه‌ترین موبایل حال حاضر جهان تبدیل شود.

به نظر می‌رسد که اوپو بریدگی بالای نمایشگری در پرچمدار جدیدش تعبیه نکرده و همین مسئله، درصد نمایشگر به بدنه‌ی بسیار بالایی برای این موبایل فراهم آورده است. حال برای کاربران سوال پیش آمده که دوربین سلفی این - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شیرگاه استان مازندران - گجت، کجای آن قرار خواهد گرفت.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شیرگاه استان مازندران

از آنجایی که جدیداً برخی شرکت‌ها دوربین سلفی داخل بدنه موبایل مخفی می‌کنند، کارشناسان گمان می‌برند که چنین مکانیزمی در اوپو Find X به کار رفته باشد.

پیش از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شیرگاه استان مازندران - این مطلع شده بودیم که Find X قرار است از یک نمایشگر ۶.۴۲ اینچی امولد برخوردار باشد و به چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۸ گیگابایت رم و اندروید اوریو با رابط کاربری ColorOS مجهز گردد.

علاوه بر این انتظار می‌رود که دوربین اصلی دوگانه این موبایل از سنسورهای ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی بهره مند باشد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شیرگاه استان مازندران - و فناوری Face ID نیز در آن تعبیه گردد. باتری  ۳۶۴۵ میلی آمپر ساعتی و وزن ۱۸۶ گرمی نیز از دیگر مشخصات پرچمدار جدید اوپو به شمار می‌رود.

 

تماشا کنید: - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شیرگاه استان مازندران - ویدیوی بررسی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر شیرگاه استان مازندران - OPPO R7 Plus

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone