🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  4. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  5. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34920.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

بعضی کاربران از ظهور تب For You در اپلیکیشن نقشه گوگل خبر می‌دهند

طی کنفرانس گوگل I/O که اوایل ماه می امسال برگزار شد، تیم سازنده گوگل مپس از ارائه تب "For You" تا تابستان امسال خبر داد. اما با اینکه تا شروع تابستان هنوز چند روزی باقی ...

طی کنفرانس گوگل I/O که اوایل ماه می امسال برگزار شد، تیم سازنده گوگل مپس از ارائه تب "For You" تا تابستان امسال خبر داد. اما با اینکه تا شروع تابستان هنوز چند روزی باقی مانده، اما بعضی کاربران از همین حالا شاهد ظاهر شدن این بخش جدید در اپلیکیشن نقشه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گوگل بوده‌اند.

تب For You جایی است - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که گوگل مپس در آن مکان‌های مختلفی را جهت بازدید به شما پیشنهاد می‌کند. الگوریتم هوش - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مصنوعی گوگل با تحت نظر گرفتن نقاطی که قبلا بازدید کرده‌اید، علایق‌تان را کشف کرده و پیشنهاداتش - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را بسته به همین موضوع به شما ارائه می‌دهد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی

به گفته یکی از کاربران ردیت، به نظر می‌رسد که در تب For You حتی می‌توانید یک محله خاص را هم دنبال کنید تا ضمن گرفتن پیشنهادات مرتبط با آن منطقه از آخرین اخبار و اتفاقات جالب آنجا نیز باخبر شوید. فید اخبار تب For You کسب و کارهایی که به تازگی در یک محله باز شده‌اند و اخبار نقاط مشهور را نیز به اطلاع شما می‌رساند.

جالب است بدانید که تمام پیشنهادات بخش For You رتبه‌بندی می‌شوند. گوگل با اعتماد به نفس کامل، به پیشنهاداتی که ممکن است بیشتر از سایرین مورد پسندتان واقع شوند رتبه بالاتری - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می‌دهد تا برای تصمیم‌گیری جهت بازدید از آن‌ها کار آسانی داشته باشید. در همین بخش هم می‌توانید از نقاط دیدنی فهرست - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هم بسازید و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با همسفرهای خود به اشتراک بگذارید.

دسترسی به تب For You هنوز برای کلیه کاربران گوگل مپس آزاد نشده، اما به نظر می‌رسد که به تدریج و تا یکی دو هفته آینده کلیه کاربران بتوانند به این ویژگی مثبت و مفید در اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone