🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  3. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34924.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

همانند تلگرام، واتس‌اپ هم ممکن است به اپلیکیشن جداگانه دسکتاپ مجهز شود

واتس اپ یکی از معدود سازندگانی است که همچنان برای نسخه ویندوز فون اپلیکیشن خود آپدیت منتشر می‌کند. با این حال با توجه به طرح اولیه لو رفته از نسخه یونیورسال (UWP) واتس‌ اپ، به ...

واتس اپ یکی از معدود سازندگانی است که همچنان برای نسخه ویندوز فون اپلیکیشن خود آپدیت منتشر می‌کند. با این حال با توجه به طرح اولیه لو رفته از نسخه یونیورسال (UWP) - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - واتس‌ اپ، به نظر می‌رسد که محبوب‌ترین پیام‌رسان دنیا برای دسکتاپ - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هم عرضه می‌شود. البته واتس‌ اپ همین الان نیز یک ورژن دسکتاپ دارد.

با این حال نسخه کنونی دسکتاپ تنها پورتی از - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - واتس‌ اپ تحت‌وب است و به‌همین خاطر از بعضی ویژگی‌های - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مهم همانند گرفتن تماس‌های صوتی یا ویدیویی نمی‌توانید استفاده کنید. اما در تصویر لو رفته، - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ظاهرا دیگر این مشکل وجود ندارد و حالا - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - با یک پورت کامل‌تر طرف هستیم.

همچنین با توجه به اطلاعات به - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دست آمده، انگار همچنان اتصال - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - موبایل به دسکتاپ الزامی است. برای راه‌اندازی نسخه تحت‌وب واتس‌ اپ ابتدا باید یک - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کد QR را با گوشی اسکن کنید و بگذارید اینترنت تلفن روشن باقی بماند. بنابراین اگر با موبایل آفلاین شدید، نسخه تحت وب نیز غیر فعال خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

در اپلیکیشن‌های جداگانه دسکتاپ معمولا احتیاجی به این کار - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نیست اما در نسخه یونیورسال واتس اپ، - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کاربران همچنان - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - باید از این ویژگی استفاده کنند. جزییات بیشتری به بیرون درز پیدا کرده به غیر از اینکه برای ساخت این نسخه از - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پیام‌رسان، واتس اپ با مایکروسافت همکاری نزدیکی داشته است.

پیشتر شایعاتی به دست رسیده بود که نشان می‌داد مایکروسافت در حال کار روی یک سرفیس فون با نام رمز Andromeda است. اگر گمانه‌زنی‌ها رنگ و بوی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - حقیقت به خودشان بگیرند احتمالا ردموندی‌ها می‌خواهند موقع آماده‌سازی، این موبایل مرموز از واتس‌ اپ پشتیبانی کند.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone