🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  2. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  3. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  4. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  5. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34906.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

باتری گرافینی این استارتاپ اسپانیایی، اتومبیل های الکتریکی را در 5 دقیقه شارژ می کند

تا به امروز میلیاردها دلار صرف تحقیق درباره ماده انقلابی گرافین شده اما تنها در مواردی معدود شاهد کاربرد آنها در دنیای واقعی بوده ایم. به تازگی استارتاپی کاتالان به نام Earthdas فعالیت های خود ...

تا به امروز میلیاردها دلار صرف تحقیق درباره ماده انقلابی گرافین شده اما تنها در مواردی معدود شاهد کاربرد آنها در دنیای واقعی بوده ایم. به تازگی استارتاپی کاتالان به نام Earthdas فعالیت های خود را - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - آغاز کرده و به دنبال تولید باتری های مبتنی بر گرافین است که ادعا می - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - شود با سرعتی تا 12 برابر بیشتر از باتری های لیتیوم یونی شارژ می شوند؛ ادعایی که اگر واقعیت داشته باشد، کارکرد اتومبیل های الکتریکی را برای همیشه تغییر داده و مدت زمان شارژ آنها را از چند ساعت به تنها 5 دقیقه کاهش می دهد.

رافا تراداس، موسس این استارتاپ می گوید که هم اکنون، شهرها از نظر پویایی در حال پشت سر گذاشتن تغییراتی محسوس هستند. «ما به خوبی از این موضوع آگاهیم که باید فضای اشغال - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - شده توسط وسایل نقلیه احتراقی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - را کاهش دهیم و راهکارهایی ابداع آمیز به کار بگیریم تا آلودگی کاهش یابد. به خاطر اینکه باتری های گرافینی خیلی سریع شارژ می شوند، این موضوع درهایی انقلابی به روی اشتراک گذاری انرژی میان کاربران باز خواهد کرد.»

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران

فارغ از سرعت شارژ بیشتر، باتری های Earthdas نسبت به باتری های فعلی تا 60 درصد ظرفیت بیشتر نیز دارند. برخلاف سایر استارتاپ ها و شرکت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - هایی که توسعه باتری های گرافینی را اخیراً آغاز کرده اند، Earthdas می گوید که این باتری ها را برای اولین بار به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - صورت تجاری عرضه می کند و طی نیمه دوم 2018، سه هزار واحد تولید خواهند شد.

از زمان کشف گرافین در سال 2003 و از سوی محققان دانشگاه منچستر، این ماده برای بهبود هرچیزی، از فیلترهای آب گرفته تا پنل های خورشیدی مورد استفاده قرار گرفته است. خاصیتی که گرافین را به ماده - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - ای منحصر به فرد تبدیل می کند، ضخامت یک اتمی آن است که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - تا 200 برابر از فلز قوی تر است؛ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - ضمناً رسانایی بیشتر از مس و انعطاف پذیری به اندازه پلاستیک هم از دیگر خواص این ماده جذاب هستند.

پتانسیل های این ماده به قدری زیاد است که اتحادیه اروپا بودجه ای 800 میلیون دلاری به تحقیقات در این زمینه اختصاص داده است. اتحادیه اروپا عقیده دارد استفاده از ابداعات مبتنی بر گرافین، مانند باتری های Earthdas می تواند به «رشد اقتصادی و ایجاد مشاغل و فرصت های تازه» برای این قاره منجر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone