تعمیرات یخچال میدیا در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13338.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

استارتاپ «هیچ» هم‌بنیانگذار وان پلاس، برند اسنشال را تصاحب کرد

تنها چندین هفته از راه‌اندازی استارتاپ جدید هم‌بنیانگذار وان پلاس به نام «هیچ» (Nothing) می‌گذرد، اما حالا مشخص شده این استارتاپ برند «اسنشال» که توسط خالق اندروید یعنی «اندی رابین» تاسیس شده را تصاحب کرده ...

تنها چندین هفته از راه‌اندازی استارتاپ جدید هم‌بنیانگذار وان پلاس - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کردستان استان کردستان - به نام «هیچ» (Nothing) می‌گذرد، اما حالا مشخص شده این استارتاپ برند «اسنشال» که توسط خالق اندروید یعنی «اندی رابین» تاسیس شده را تصاحب کرده است.

«کارل پی» در زمان معرفی استارتاپ جدیدش از معرفی محصولات - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کردستان استان کردستان - متنوع توسط آن خبر داده بود. هیچ در حقیقت می‌خواهد یک اکوسیستم ایجاد - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کردستان استان کردستان - کند و به همین علت باید دستگاه‌های مختلفی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کردستان استان کردستان - را روانه بازار کند که البته اولین آن‌ها، چندین ایرباد بی‌سیم خواهد بود که در ماه‌های آینده - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کردستان استان کردستان - از راه می‌رسند.

حالا به نظر می‌رسد این استارتاپ می‌خواهد در بازار گوشی‌های هوشمند هم حضور داشته باشد چرا که طبق اسناد موجود در دفتر مالکیت معنوی بریتانیا، اندی رابین مالکیت برند اسنشال را - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کردستان استان کردستان - به استارتاپ «Nothing Technologies Limited» کارل پی واگذار کرده. فرایند تصاحب برند ۲۱ آبان آغاز شده و در تاریخ ۱۷ دی تکمیل - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کردستان استان کردستان - شده است.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر کردستان استان کردستان

طبق اسناد، تمام نام‌های تجاری و لوگو اسنشال در اختیار استارتاپ کارل پی قرار دارد. با این وجود نمی‌دانیم چه آینده‌ای در انتظار پتنت‌های تحت مالکیت اسنشال خواهد بود. اگرچه تصاحب برند اسنشال تضمینی برای ورود هیچ به بازار موبایل نخواهد - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کردستان استان کردستان - بود، اما می‌تواند نشان‌دهنده تمایل آن به تولید گوشی باشد.

اسنشال که در بازار گوشی‌های هوشمند به موفقیتی دست پیدا نکرد و اوایل سال - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کردستان استان کردستان - گذشته میلادی تعطیل شد، در حال توسعه چندین محصول جدید از جمله هاب خانه هوشمند و اسپیکر با سیستم عامل «Ambient OS» بود. این محصولات - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کردستان استان کردستان - ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شوند، اما چنین اتفاقی رخ نداد.

استارتاپ هیچ می‌خواهد در نیمه اول امسال اولین دستگاه‌های هوشمندش را وارد بازار کند و شاید مهندسان سابق اسنشال در آن نقش داشته باشند. البته هیچ تنها نام‌های تجاری و لوگو اسنشال را تصاحب کرده و اجباری برای پیوستن این مهندسان به این استارتاپ وجود ندارد.

استارتاپ جدید کارل پی در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره محصولاتش منتشر خواهد کرد و شاید گوشی‌های هوشمند هم - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کردستان استان کردستان - در آن نقشی داشته باشند. - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کردستان استان کردستان - با وجود تمام این موارد، انتظار می‌رود هیچ که سرمایه‌گذارانی مانند گوگل دارد، آینده روشنی داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone