🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  3. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  5. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29723.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

جاویدنیا: اینستاگرام باید چند سال پیش فیلتر می‌شد

سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور اعتقاد دارد که اینستاگرام باید چند سال پیش فیلتر می‌شد و اکنون نیز بسیاری از علما، اساتید دانشگاه و دانشجویان هر کدام با استدلال خود درخواست فیلترینگ اینستاگرام ...

سرپرست - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سیاهکل استان گیلان - معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور اعتقاد دارد که اینستاگرام باید چند سال پیش فیلتر می‌شد و اکنون نیز بسیاری از علما، اساتید دانشگاه و دانشجویان هر کدام با استدلال خود درخواست فیلترینگ اینستاگرام را دارند.

«جواد جاویدنیا» که به تازگی جایگزین «عبدالصمد خرم‌آبادی» شده و اکنون معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سیاهکل استان گیلان - را سرپرستی می‌کند، در گفتگویی با ایسنا، اینستاگرام را یک بستر جرم‌خیز و جرایم رو به رشد در اینستاگرام را یک «فاجعه» دانسته است:

«بسیاری از علما و اساتید دانشگاه و دانشجویان هر کدام با استدلال خود خواهان فیلترینگ این نرم افزار هستند. حتی برخی تمام مسئولان فضای مجازی کشور را که هر کدام به نحوی در این فضا نقش دارند به خاطر عدم جلوگیری و برخورد با این پدیده مسئول گمراهی تک تک افراد جامعه و به ویژه کودکان و نوجوانان می‌دانند و بی‌غیرت خطاب می‌کنند و حق هم دارند. من به عنوان مسئول نظام اسلامی بر صندلی خود تکیه داده‌ام و می‌بینم که چه فجایعی در این شبکه در حال وقوع است و اقدامی که می‌توانم انجام دهم را انجام ندهم و به جای وظایف شرعی و قانونی ملاحظات سیاسی را بهانه - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سیاهکل استان گیلان - کنم آیا خداوند متعال و شهدا از من خواهند پذیرفت؟ اگر واقعا چنین است باید مسئولیتم را رها کنم و در خانه بنیشینم تا حداقل پاسخی داشته باشم که مسئول نبودم.»

فیلترینگ اینستاگرام بحث تازه‌ای نیست و از سال گذشته تا کنون - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سیاهکل استان گیلان - بارها - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سیاهکل استان گیلان - مطرح شده است. تابستان گذشته، پروژه فیلترینگ هوشمند این - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سیاهکل استان گیلان - شبکه اجتماعی پس از آغاز رمزگذاری در این شبکه اجتماعی رسماً با شکست - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سیاهکل استان گیلان - مواجه شد و «محمود واعظی»، وزیر ارتباطات در دولت یازدهم در پایان تیر ۹۶ از توقف آن خبر داد.

در آبان ۹۷، بحث هوشمندسازی فیلترینگ اینستاگرام یک‌بار دیگر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سیاهکل استان گیلان - مطرح شد اما «سید جمال هادیان» مدیر روابط عمومی وزارت - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سیاهکل استان گیلان - ارتباطات آن را تکذیب کرد و گفت: «وزارت ارتباطات طرحی برای پالایش هوشمند اینستاگرام به مراجع ذی‌ربط ارائه نکرده است. البته برخی نهادها پیشنهادهایی برای فیلترینگ هوشمند به وزارت ارتباطات ارایه داده اند که به دلیل غیرفنی بودن قابلیت اجرا نداشته است.»

با توجه به اظهار نظر جدید سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور، به نظر می‌رسد تنها شبکه اجتماعی پرطرفدار و فیلتر نشده در کشور یک گام به فیلترینگ نزدیک‌تر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone