تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37250.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

معرفی Lexis Audio Editor؛ ضبط و ویرایش فایل های صوتی در اندروید

این که «برای ویرایش صدا حتما به ماوس و کیبورد احتیاج دارم» دیدگاه غلطی نیست. بله، نه فقط ویرایش صدا بلکه اکثر کارها هنوز در دسکتاپ با سرعت و پرفرمنس بهتری انجام می گیرد. با ...

این که «برای ویرایش صدا حتما به ماوس و کیبورد احتیاج دارم» دیدگاه غلطی نیست. بله، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - نه فقط ویرایش صدا بلکه اکثر کارها هنوز در دسکتاپ با سرعت و پرفرمنس بهتری انجام می گیرد. با این وجود بعضی اپلیکیشن های موبایل هم دست کمی از نرم افزارهای مک و پی سی ندارند.

مثال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - بارز این موضوع را می توانید در ویرایشگر صدای Lexis ببینید که به عنوان یک ادیتور مبتدی، بسیاری از احتیاجات شما را برای ضبط و ویرایش فایل های صوتی برآورده می کند.

فریب ظاهر ساده و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - قدیمی اش را نخورید، Lexis با قریب به ۵ میلیون دانلود و میانگین امتیاز ۴.۳ یکی از بهترین ویرایشگرهای صوتی است که در اندروید می توانید به سراغش بروید. این استقبال خوب دلایل متعددی دارد که شاید مهم ترین شان را بتوانیم سادگی کار با اپلیکیشن توصیف کنیم.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران

بر خلاف اکثر ویرایشگرهای صوتی که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - منوهای متعدد و تو در تو دارند، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - Lexis هر چه دارد را در یک صفحه به شما ارائه می کند. بنابراین رابط کاربری قدیمی و از مد افتاده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - اپلیکیشن هر چند که خوشایند نیست، اما حداقل عنصر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - «سادگی» را به خوبی حفظ کرده تا برای یادگیری کار با آن خیلی به زحمت نیفتید.

Lexis تقریبا شبیه نسخه های قدیمی نرم افزار Audacity است که برای ویرایش های ساده و چند دقیقه ای، امکانات خوب و مقعولی در اختیارتان قرار می دهد. برش زدن صدا، Reverse کردن، میکس کردن چندین فایل با - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - هم و اضافه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - کردن fade in و fade out ساده ترین هایشان هستند و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - کاهش نویز و کمپرس صدا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - و دستکاری تنظیمات گزینه های کمی حرفه ای تر.

اما یکی از کاربردهای خوب Lexis ضبط صداست. می توانید صدایتان را ضبط کنید و با بالا و پایین بردن تنظیمات - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - خروجی نهایی را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - به کیفیت دلخواهتان برسانید؛ این که صدا بم باشد یا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - زیر، حجم صدا بالا باشد یا پایین و این که صداهای اطراف در پس زمینه پخش شده یا به طور کامل حذف بشوند را می توانید با Lexis انجام بدهید.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران

یکی از کاربردهای این قابلیت برای دکلمه کردن یا صحبت روی فایل های صوتی است که می تواند برای پادکسترها یا سازندگان کتاب های صوتی گزینه کارآمدی باشد. Lexis از فرمت های صوتی flac ،m4a ،aac ،wma و mp3 و حتی فرمت های ویدیویی mp4، 3gp و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - 3g2 پشتیبانی به عمل می آورد که تقریبا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - تمام فرمت های استاندارد و رایج روز محسوب می شوند.

با این وجود، نکته کمی ناامیدکننده اینجاست که در نسخه رایگان اپلیکیشن نمی توانید خروجی هایی با فرمت mp3 تحویل بگیرید. اما - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - خبر خوب این که در همین - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - نسخه رایگان بسیاری از قابلیت های نسخه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - کامل آزاد هستند و ضمنا بر خلاف بسیاری از ویرایشگرهای رایگان، تبلیغات تهاجمی تمرکزتان از کار روی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - صدا را به هم نمی ریزند.

در مجموع Lexi Audio Editor برای انجام ویرایش های ساده و مبتدی و البته ضبط صدا، می تواند اپلیکیشن مفید و کارآمدی در اسمارت فون های - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - اندرویدی تان باشد. این اپلیکیشن را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - می توانید به رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران

Lexis Audio Editor

سازنده: pamsys قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 19.3 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آدی گوزل نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوبید؟ سایت ***** یخچال جنرال الکتریک PVD28BYNFS شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone