🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  2. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  3. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32446.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

قیمت احتمالی گلکسی نوت 9 سامسونگ مشخص شد [به روز رسانی]

در مرداد ماه شاهد رونمایی از گلکسی نوت 9 سامسونگ خواهیم بود و به تازگی گزارش شده که این گوشی احتمالاً برچسب قیمتی در حدود 1000 دلار خواهد داشت. همچنین گجت هایی که احتمالاً سامسونگ ...

در مرداد ماه شاهد رونمایی از گلکسی نوت 9 سامسونگ خواهیم بود و به تازگی گزارش - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صایین قلعه استان زنجان - شده که این گوشی احتمالاً - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صایین قلعه استان زنجان - برچسب قیمتی در حدود 1000 دلار - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صایین قلعه استان زنجان - خواهد داشت. همچنین گجت هایی که احتمالاً سامسونگ به رایگان به خریداران ارائه می کند نیز مشخص شده است.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صایین قلعه استان زنجان

خریداران در اروپا باید بیش از 1000 یورو برای گلکسی نوت 9 بپردازند. علاوه بر این قرار است این گوشی در رنگ های مشکی، بنفش کم رنگ (اسطوخدوسی)، آبی، قهوه ای و شاید هم بنا بر گزارش های قدیمی تر یک رنگ خاکستری عرضه شود.

احتمالاً گلکسی نوت 9 در دو مدل با حافظه های داخلی 128 و 512 گیگابایتی ارائه خواهد شد و گمان می - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صایین قلعه استان زنجان - رود تنها رنگ آبی رنگ این گوشی باشد که با قلمی طلایی رنگ راهی بازارها شود.

خریدارانی که قصد تهیه مدل 128 گیگابایتی را دارند، حداقل باید 1029 - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صایین قلعه استان زنجان - یورو پرداخت کنند، در حالی که مدل 512 گیگابایتی حداقل قیمت 1279 یورویی دارد. این گزارش اشاره کرده که در نهایت ممکن است سامسونگ قیمت نهایی را بیش از این میزان تعیین کند. در این صورت قیمت گلکسی نوت 9 نسبت به نوت 8 نیز افزایشی را تجربه خواهد کرد. با این حال گزارش شده که سامسونگ قصد دارد تخفیفاتی را برای خریداران خود از طریق فروشنده های رسمی در نظر بگیرد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صایین قلعه استان زنجان

علاوه بر این رندرهای تازه منتشر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صایین قلعه استان زنجان - شده اشاره به این موضوع دارند که احتمالاً سامسونگ گوشی های خود را با باندل تجهیزات جانبی عرضه خواهد کرد. از جمله این گجت ها می توان به هدست Gear icon X، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صایین قلعه استان زنجان - ساعت هوشمند Gear S3، کارت حافظه ماکرو اس دی و یا شارژر بیسیم ساسونگ اشاره کرد. احتمالاً سامسونگ برای این گجت ها - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صایین قلعه استان زنجان - هزینه اضافه ای را از خریداران گلکسی نوت 9 دریافت نخواهد کرد. البته شاید شرایط عرضه باندل ها و قیمت های آنها در ایران متفاوت باشد.

علاوه بر این گزارش اخیر تأیید کرده که ساعت هوشمند گلگسی واچ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صایین قلعه استان زنجان - نیز همزمان با گلکسی نوت 9، در 18 مرداد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صایین قلعه استان زنجان - ماه رونمایی خواهد شد.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 2 مرداد 1397]

 

به روز رسانی:

برخی منابع به قیمت های کمی متفاوت تر اشاره کرده اند. اعلام شده نسخه 128 گیگابایتی قیمتی 1050 یورویی (معادل با 1228 دلار) و مدل با حافظه داخلی 512 گیگابایت 1250 یورو (معادل 1462 دلار) قیمت خواهند داشت.

 

تماشا کنید: آگهی های جدید سامسونگ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صایین قلعه استان زنجان - محدودیت های آیفون را به سخره - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صایین قلعه استان زنجان - می گیرند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone