🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  2. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  4. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  5. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32450.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ارائه قابلیت جلوگیری از پخش خودکار ویدیو برای مرورگر فایرفاکس

بعد از گوگل کروم و سافاری، بالاخره کاربران فایرفاکس هم امکان جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در وبسایت‌ها را دریافت کردند. همانطور که می‌دانید، بعضی وبسایت‌ها به محض باز شدن شروع به پخش یک آهنگ ...

بعد از گوگل کروم و سافاری، بالاخره کاربران فایرفاکس هم امکان جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در وبسایت‌ها را دریافت کردند. همانطور که - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌دانید، بعضی وبسایت‌ها به محض باز شدن شروع به پخش یک آهنگ یا ویدیوی تبلیغاتی می‌کنند که برای بعضی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌تواند موضوع آزاردهنده‌ای باشد.

برای همین، موزیلا ابزار متوقف‌کننده این نوع تبلیغات - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کرمانشاه استان کردستان - را به مرورگر Firefox Nightly خود اضافه کرده که در واقع پلتفرم آزمایشی مرورگر اصلی به حساب می‌آید. این ابزار پیش - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کرمانشاه استان کردستان - از مرور وبسایت‌ها، از کاربر می‌پرسد که نحوه رفتارش با ویدیوها و موزیک‌های دارای پخش خودکار چگونه باشد. اگر به طور پیش‌فرض همه را مسدود کنید، دیگر موقع مرور سایت‌‌ها هرگز شاهد پخش خودکار ویدیو یا موزیک نخواهید بود.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کرمانشاه استان کردستان

امکان مسدود کردن پخش خودکار ویدیوها نشانه‌ای است از - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کرمانشاه استان کردستان - این که مرورگرهای اینترنتی روز به روز - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کرمانشاه استان کردستان - در محافظت از کاربران در برابر وبسایت‌های مزاحم و تبلیغات ناخواسته، با جسارت بیشتری عمل می‌کنند. نتیجه این کار محیط وبی است که کاربران در آن کمتر آزار می‌بینند. هر چند که کار برای وبسایت‌هایی که سیستم درآمدزایی تبلیغات محور دارند هر روز مشکل و مشکل‌تر می‌شود.

ویژگی مسدودسازی پخش خودکار فعلا برای فایرفاکس نایتلی منتشر شده، اما موزیلا قصد دارد که در ماه اکتبر (حدودا سه ماه دیگر) - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کرمانشاه استان کردستان - آن را به مرورگر اصلی فایرفاکس هم بیاورد. بد نیست بدانید که گوگل کروم از نسخه ۶۶ و مرورگر سافاری با آپدیتی که در ماه ژوئن ۲۰۱۷ دریافت کرد، مدتی است که این خصوصیت را به کاربران خود ارائه می‌کنند.

بنابراین اضافه شدن فایرفاکس به این جمع می‌تواند خبر خوشحال کننده‌ای برای کاربران پرشمار این مرورگر محبوب باشد. تا آن موقع، - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌توانید خصوصیت مذکور را در مرورگر فایرفاکس نایتلی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کرمانشاه استان کردستان - آزمایش کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone