🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  2. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  4. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  5. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32442.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

کاهش کارایی پردازنده Core i9 مک بوک پرو 2018 به علت داغ کردن [به روز رسانی]

اپل در 21 تیر ماه از لپتاپ های حرفه ای مک بوک پرو رونمایی کرد که از مهمترین خصوصیات آنها پردازنده جدید شش هسته ای اینتل از سری Core i7 یا Core i9 بود. با این ...

اپل در 21 تیر ماه از لپتاپ های حرفه ای مک بوک پرو رونمایی کرد که از مهمترین خصوصیات آنها پردازنده جدید شش هسته ای اینتل از سری Core i7 یا Core - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - i9 - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - بود. - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - با این که به نظر می رسید مدل مجهز به Core i9 کارایی بالاتری ارائه دهد، ولی یکی از کاربران یوتیوب به کاربران هشدار داده که این مدل ممکن است در برخی شرایط کاری به فرکانس پایه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - 2.9 گیگاهرتزی پردازنده نیز دست پیدا نکند.

«دِیو لی» برای اثبات ادعای خود ویدیوی را منتشر کرده و در آن نشان داده که چگونه مدل مجهز به پردازنده Core i9 مدت کوتاهی پس از اجرای وظایف سنگین از جمله ویرایش ویدیو نمی توند حتی به سرعت پایه خود دست پیدا کند.

پردازنده مورد بحث از نوع آنلاک است و به این ترتیب قابلیت اووِرکلاک هم دارد ولی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - به نظر می رسد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - تمامی پتانسیل های بالای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - این پردازنده به واسطه سیستم خنک کننده ضعیف یا شاسی که قابلیت دفع مناسب گرما را ندارد، به هدر رفته.

لی روی لپتاپ مورد بحث رندری در برنامه ادوبی پریمیر پرو را اجرا می کند و نشان می دهد که این لپتاپ حتی نسبت به مدل 2017 مک بوک پرو که از پردازنده Core - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - i7 بهره می برد نیز عملکرد ضعیف تری دارد. در مقایسه مدل جدید زمان رندر 39 دقیقه ای را ثبت می - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - کند در حالی که مدل قدیمی تر همین وظیفه را در 35 دقیقه انجام می دهد.

البته باید اشاره کرد که پریمیر برای سیستم عامل مک او اس به خوبی بهینه سازی نشده، ولی با این حال اختلاف کارایی، قابل توجه است. علاوه بر این در آزمایشات ادعا شده که متوسط سرعتی که Core - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - i9 در آزمایش به آن دست یافته، 2.2 گیگاهرتز بوده، که بسیار پایین تر از فرکانس پایه 2.9 گیگاهرتزی است.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان

لی همچنین یک بار این آزمایش را در شرایطی که لپتاپ در یخچال قرار گرفته انجام - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - می دهد و این بار مک بوک پرو 2018 زمان 27 دقیقه را ثبت می کند که بهتر از مدل سال 2017 است.

به گفته لی مسئله کاهش - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - سرعت پردازنده به دلیل افزایش بیش از دما موضوع غیر طبیعی نیست و بسیاری از سازنده های لپتاپ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - ها نیز از - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - همین روش برای کنترل دما استفاده می کنند، اما این حد از کاهش کارایی غیر قابل قبول است. او در نهایت معتقد است که این موضوع صرف نظر از کاری که کاربران - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - با لپتاپ انجام می دهند، می تواند همه آنها را تحت تأثیر قرار دهد.

با این حال هنوز مشخص نیست که این مشکل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - تنها شامل مدلی بوده که لی آن را آزمایش کرده یا در بین همه نمونه های مک بوک پرو 2018 مجهز به پردازنده Core i9 شایع است.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 27 تیر 1397]

 

به روزر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - رسانی:

وبسایت 9TO5Mac به نقل از ExtremeTech به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - این موضوع پرداخته که از قبل از سال 2015 بر اساس تصمیم اینتل، - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - سازندگان می توانند بنا بر روش خاص خود کاهش سرعت دلخواه وابسته به گرما را اعمال کنند؛ حتی اگر این موضوع موجب تغییرات کارایی شدید در مقایسه با پردازنده مشابه شود.

بنا بر این گزارش شاید بهتر باشد گواهینامه ویژه ای برای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - نشان دادن عدم کاهش دادن سرعت پردازنده ها در این شرایط در نظر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - گرفته شود تا خریداران لپتاپ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - ها از این موضوع اطلاع - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - پیدا کنند.

در نهایت به نظر می رسد باریک تر شدن لپتاپ ها به قیمت کاهش توانایی دفع حرارت آنها تمام می شود. آیا حاضر هستید مک بوک پرویی بزرگ تر و سنگین تر داشته باشید که با سرعت بالاتری کار کند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone