🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34165.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

آزمایش موفقیت آمیز پیشرانه یونی ناسا گامی دیگر در راستای سفر به مریخ

شرکت آمریکایی «Aerojet Rocketdyne» در همکاری با مرکز تحقیقاتی «Glenn» توانسته نسل بعدی پیشرانه یونی خود که قرار است در آینده فضانوردان ناسا را به مریخ ببرد، با موفقیت آزمایش کرد. پیشرانه مذکور که AEPS ...

شرکت آمریکایی «Aerojet Rocketdyne» در همکاری با مرکز تحقیقاتی «Glenn» توانسته نسل بعدی پیشرانه یونی خود که قرار است - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در آینده فضانوردان ناسا را به مریخ ببرد، با موفقیت آزمایش کرد.

پیشرانه مذکور که AEPS یا سیستم پیشران الکتریکی پیشرفته نام دارد، با استفاده از  میدان الکتریکی توان 13 کیلووات را برای - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - جلو راندن فضاپیماها در محیط فراهم می کند.

در سال های اخیر یکی از مهم ترین محدودیت های ناسا برای - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بازگشت به سطح ماه و انجام مأموریت - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - های بین سیاره ای، فناوری مورد استفاده برای حرکت دادن فضاپیماها بوده؛ چرا که راکت های موجود با سوخت شیمیایی همین حالا هم عملکردی فراتر از حدود علمی خود دارند و پیشرانه های اتمی نیز هنوز به پیشرفت لازم دست نیافته اند.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

از سوی دیگر اما مأموریت های اخیر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ناسا مانند Next و Dawn (که با هدف مطالعه سیارک سِرِس انجام شد) نشان - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - داد که استفاده از پیشرانه یونی به دلیل کاهش حجم سوخت و مصرف بهینه، گزینه مناسبی برای رفع نیازها (حداقل در کوتاه مدت) خواهد بود.

از همین رو ناسا با کمپانی Aerojet - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - Rocketdyne وارد همکاری شده و بنا به قرارداد، شرکت آمریکایی موظف است پیشرانه، واحد پردازش قدرت، پایشگر فشار پایین زنون و مهارکننده الکتریکی را توسعه دهد که همه این موارد، در فضا انرژی خود را از پنل های خورشیدی تأمین خواهند کرد.

پیشرانه یونی ناسا در فضا انرژی خود را از پنل های خورشیدی تأمین خواهد کرد

لازم به ذکر است که پیشرانه یونی مورد بحث، با - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - استفاده از الکترون های به دام افتاده در میدان مغناطیسی، - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مولکول های زنون یونیزه شده را تا سرعت های بسیار بالا شتاب می دهد و با پرتاب آنها به بیرون، مجموعه را به جلو می راند. ناسا امیدوار است با استفاده از فناوری جدید، بهره وری پیشرانه را نسبت به نمونه های قبلی تا 100 برابر افزایش داده و نیروی پیشران آن را دو برابر کند.

گفتنی است با پایان موفقیت آمیز تست های اولیه، مهندسان - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - Aerojet Rocketdyne در حال نهایی کردن طراحی AEPS هستند که در آخر، به تولید این پیشرانه یونی خواهد انجامید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone